پاشایی: جنگ نابرابری با تیم‌های متمول داریم/ کمبود بازیکن داریم و باید چند بازیکن جذب کنیم

مربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از بازی تیمش با شهرخودرو، درباره شرایط خودروسازان توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال پیکان تهران پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل شهر خودرو اظهار داشت: فکر می‌کنم در نیمه اول بازی خوبی ارائه کردیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم که متأسفانه  به گل تبدیل نشدند و روی یک ضد حمله دروازه ما باز شد. پس از آن داور یک پنالتی ۱۰۰ درصد صحیح به سود ما گرفت که با اشتباه داور پشت خط، رأی او برگردانده شد. در نیمه دوم کیفیت خوبی نداشتیم و شهر خودرو تاکتیک خوبی به کار گرفت. بازیکنان ما در باد پیروزی هفته پیش خوابیده بودند. جوان‌گرایی تاوان دارد و ما هم تاوان این کار را می‌دهیم. به رحمتی، تیمش و مردم مشهد بابت پیروزی در این دیدار تبریک می‌گویم.  

مربی تیم فوتبال پیکان درباره ضعف خط دفاعی تیمش در این دیدار عنوان کرد: تیمی که گل خورده، حتما ضعف و نقص دارد. نمی‌توانیم تقصیر‌ها را گردن خط دفاعی بیندازیم، اما در دفاع اشتباهات زیادی داشتیم. تیم ما کمبود بازیکن دارد و در نقل و انتقالات باید چند بازیکن جذب کنیم. متأسفانه جنگ نابرابری میان تیم‌های متمول و پیکان ایجاد شده است. چند بازیکن لیگ یکی را مد نظر داشتیم، اما به دلیل ارقام نجومی که تیم‌های دیگر صرف خرید بازیکن می‌کنند، نتوانستیم آن‌ها را جذب کنیم. فعلاً با بازیکنان جوان و امید  به کارمان ادامه می‌دهیم، اما امیدوارم بتوانیم ۲، ۳ بازیکن خوب جذب کنیم.


بیشتر بخوانید


پاشایی در ادامه گفت:  محمدی و اعضای هیئت مدیره تلاش می‌کنند، اما بودجه باشگاه محدود است و جنگ نابرابری داریم. ما حتی نمی‌توانیم بازیکن درجه  ۲ یا ۳ جذب کنیم؛ چه برسد به ستاره‌های لیگ. در نیم‌فصل اول بد نتیجه نگرفتیم، اما امروز بازی بدی انجام دادیم. البته راه ادامه دارد و امیدواریم در ادامه بتوانیم کمبود‌ها را جبران کنیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار