در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی؛

۳۷ خرده فروش و معتاد مواد مخدر در بیرجند دستگیر شدند

مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی اقدام به پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در بیرجند کردند.

سرهنگ شاهوردی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مرکز استان، گفت: مأموران در این رابطه مقادیری مواد افیونی و ۱۲ خرده فروش مواد مخدر به همراه ۲۵ معتاد را دستگیر کردند.

او افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، محل خرده فروشان مواد مخدر و پاتوق معتادان را در شهرستان بیرجند شناسایی کردند و حسب دستور مقام قضائی در یک عملیات ضربتی وارد مخفیگاه آن‌ها شدند.

سرهنگ شاهوردی بیان کرد: مأموران در بازرسی و پاکسازی محل مقادیری مواد مخدر صنعتی به همراه ۲۴۵ میلیون ریال وجه نقد حاصل فروش مواد افیونی کشف کردند.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی افزود: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی همچنین مأموران در بازرسی از پاتوق‌های معتادان ۲۵ نفر مصرف کننده مواد مخدر را دستگیر کردند که با هماهنگی مقام قضائی به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

او از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار