آغاز طرح پاکسازی شهر همدان در آستانه نوروز

طرح پاکسازی نوروزی شهر همدان در قالب برنامه استقبال از بهار، آغاز شد و تا ۲۱ اسفند ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، وحید علی ضمیر، معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به برنامه‌های هفته پاکسازی معابر سطح شهر همدان، اظهار داشت: مدیریت شهری تصمیم دارد همانند سال‌های گذشته برای ترغیب شهروندان در اداره شهر و افزایش مشارکت شهروندی نسبت به اجرای این طرح اقدام کند.

علی ضمیر با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح ضدعفونی کردن تأسیسات و مبلمان شهری همچنان ادامه دارد، افزود: فعالیت‌های مختلفی از قبیل نظافت، رفت و روب خیابان‌ها، شست وشوی معابر سطح شهر، جمع آوری زباله‌ها و نخاله‌های رها شده، رفع نواقص، جلوگیری از سد معابر عمومی، جمع آوری سرشاخه‌ها با همکاری نیرو‌های خدمات شهری و برنامه ریزی منسجم و تمامی امکانات، تجهیزات در نظر گرفته شده برای این موضوع، در دستور کار قرار گرفته است.

او  ادامه داد: با اجرای کامل این طرح حداکثر پاکسازی و مطلوبیت در سطح محلات و مناطق مختلف همدان ایجاد می‌شود.

علی ضمیر اضافه کرد: شهرداری همدان در این طرح با ۴۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات و حدود ۲ هزار نیروی خدماتی و نظارتی در روز‌های پایانی سال، پاکسازی، تنظیف، ضدعفونی کردن معابر شهری، لایروبی جوی آب، پاکسازی و شست وشوی باکس‌های زباله، رنگ آمیزی نرده‌ها را روزانه و به شکل مستمر در قالب طرح هفته پاکسازی در محلات مختلف شهر انجام می‌دهد.

معاون خدمات شهری با بیان این که این برنامه با هدف جلب مشارکت‌های مردمی و آشنا شدن شهروندان با خدمات حوزه‌های مختلف شهرداری اجرا می‌شود، گفت: پویش «من یک پاکبانم» نیز در راستای قدردانی از زحمات این قشر از جامعه برگزار می‌شود.

علی ضمیر یادآور شد: در این طرح همراهی و مشارکت شهروندان بسیار ضروری است و آنان می‌توانند مشکلات و درخواست‌های خود را در حوزه خدمات شهری با سامانه ۱۳۷ در میان بگذارند تا در اسرع وقت پیگیری و در جهت رفع آن اقدام شود.

انتهای پیام/د

برچسب ها: شهرداری ، خدمات شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۰:۴۳ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
سعی کنیم با رعایت بهداشت و نریختن زباله در معابر هم به زیبایی شهرمون کمک کنیم و هم اینکه یاور پاکبان های زحمت کش باشیم ..خداییش قشر عزیز و زحمت کشی هستند