قهرمانی نوجوانان قائم شهری در لیگ دسته یک والیبال

تیم سامسونگ قائم‌شهر با شکست مقاومت بسیج عنوان قهرمانی لیگ دسته یک والیبال نوجوانان سال ۹۹ را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور رده سنی نوجوانان پسر جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که از روز شنبه نهم اسفندماه با حضور ۱۳ تیم به میزبانی سالن ۹ دی تهران (مقاومت بسیج مقداد) آغاز شده بود، با قهرمانی سامسونگ قائمشهر به پایان رسید.

تیم سامسونگ قائم‌شهر در سی‌امین و آخرین دیدار این مسابقات برای کسب مقام قهرمانی به مصاف مقاومت بسیج تهران رفت و در پایان با شکست سه بر یک به مقام قهرمانی دست یافت.

قائمشهری‌ها با ترکیبی بومی و بهره گیری از نفراتی جوان و جویای نام موفق شدند کاری بزرگ انجام دهند و در دیدار نهایی با پیروزی در ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹ و تنها با واگذاری ست دوم صاحب گردن آویز طلا شوند.

تیم‌های سروقامتان همدان و عقاب ملل اردبیل در دیدار رده‌بندی این مسابقات برای کسب مقام سومی به مصاف هم رفتند و نماینده همدان با شکست سه بر دو حریف به این مقام دست یافت.

کادر فنی تیم والیبال نوجوانان پسر ایران نیز بر این رقابت‌ها نظارت داشتند تا بهترین بازیکنان را به اردوی آماده سازی این تیم دعوت کنند.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور رده سنی جوانان پسر جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از روز سه‌شنبه ۱۹ اسفندماه به میزبانی تبریز آغاز خواهد شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۳:۰۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
عالی بود واقعا با تبریک فراوان