دیدار پاپ فرانسیس با مسعود بارزانی در اربیل

رهبر کاتولیک‌های جهان دقایقی پیش وارد شهر اربیل شد و با رئیس جمهور منطقه کردستان عراق دیدار کرد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، رهبر کاتولیک‌های جهان در دومین روز سفر خود به کشور عراق وارد اربیل شد.

پاپ فرانسیس صبح امروز یکشنبه وارد اربیل عراق شد و با مسعود بارزانی، رئیس جمهور منطقه کردستان عراق دیدار کرد.

پاپ فرانسیس وارد اربیل شد

رهبر کاتولیک های جهان قرار است در توقف خود در اربیل علاوه بر رئیس منطقه خودمختار کردستان عراق، با  مقامات مدنی و مذهبی آن دیدار کند. وی قرار است ساعت ۹ صبح با یک بالگرد به موصل برود و در کلیسای حوش البیعه این شهر برای قربانیان جنگ مراسم دعا برگزار کند سپس ساعت ۱۰:۵۵ دقیقه با بالگرد به قرقوش می رود و ظهر به اربیل بازمی  گردد.

پاپ فرانسیس ۸۴ ساله عصر روز جمعه هفته گذشته در سفری تاریخی وارد عراق شد و در فرودگاه بغداد مورد استقبال «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر این کشور، قرار گرفت. رهبر مسیحیان کاتولیک جهان روز شنبه وارد نجف اشرف شد و با آیت الله سید علی سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان دیدار و گفت و گو کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
مگه کردستان امن شده؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۵۰ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
بایدن ملعون خبیث منحوس جانی جنایتکار دروغگوی پیمان شکن کثافت بی شرف : ۱۱ میلیون کودک آمریکایی با کمبود غذا دست و پنجه نرم می‌کنند.
رئیس‌جمهور خبیث منحوس ملعون نکبت شیطان صفت دزد دروغگوی جنایتکار تروریست آمریکا شرایط اقتصادی ناشی از همه گیری کرونا را برای میلیون‌ها کودک آمریکایی وخیم توصیف کرد.
جوبایدن ملعون تروریست پرور تروریست جانی جنایتکار چندین برابر این آمار کشورت در سر تا سر جهان اسلام بخاطر جنگ طلبیهای ظالمانه و تحریمهای ظالمانه و بی حقوق بشریهای ناعادلانه تبعیضگرانه شما ملعونین خبیث آمریکایی انگلیسی اروپایی در فقر مطلق و گرسنگی شدید و بیماریهای مختلف بسر می برند ننگ و مرگ و جهنم اسفل سافلین بر توی خبیث کثافت دروغگو و پیمان شکن و تمامی سیاستمداران شیطان صفتان بی حقوق بشر بی عدالتهای تبعیضگران آمریکایی اروپایی باد انشاءالله به هزاران درد بی درمان امراض جسمی و روحی بسیار رنج آور دردناک و هزاران بلیات آسمانی و زمینی غیر قابل جبران ویرانگرانه دوچار و گیر و گرفتار شوید و فروپاشیتان از هر لحاظ سریعتر از قبل انجام گیرد و توی ملعون خبیث منحوس و ترامپ ملعون خبیث منحوس و پمپئوی ملعون خبیث منحوس و اوبامای ملعون خبیث منحوس و هیلاری کیلنتون ملعون خبیث منحوس و دیگر سیاستمداران خبیث منحوس ملعونین و همپیمانانتون از گذشته تا کنونتان را نابود و پاکسازیتان کنند از روی کره خاکی توسط خردمندان عدالتگستران آزاده اندیشان عادلی که در سر تا سر جهان حضور دارند تا شر و نکبت شیطان صفتانه جهنمیتون از سر تا سر جهانیان کم شود . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . ننگ و مرگ و جهنم سوزان بر شما ملعونین باد .
والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۹:۴۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
بایدن ملعون خبیث منحوس جانی جنایتکار دروغگوی پیمان شکن کثافت بی شرف : ۱۱ میلیون کودک آمریکایی با کمبود غذا دست و پنجه نرم می‌کنند.
رئیس‌جمهور خبیث منحوس ملعون نکبت شیطان صفت دزد دروغگوی جنایتکار تروریست آمریکا شرایط اقتصادی ناشی از همه گیری کرونا را برای میلیون‌ها کودک آمریکایی وخیم توصیف کرد.
جوبایدن ملعون تروریست پرور تروریست جانی جنایتکار چندین برابر این آمار کشورت در سر تا سر جهان اسلام بخاطر جنگ طلبیهای ظالمانه و تحریمهای ظالمانه و بی حقوق بشریهای ناعادلانه تبعیضگرانه شما ملعونین خبیث آمریکایی انگلیسی اروپایی در فقر مطلق و گرسنگی شدید و بیماریهای مختلف بسر می برند ننگ و مرگ و جهنم اسفل سافلین بر توی خبیث کثافت دروغگو و پیمان شکن و تمامی سیاستمداران شیطان صفتان بی حقوق بشر بی عدالتهای تبعیضگران آمریکایی اروپایی باد انشاءالله به هزاران درد بی درمان امراض جسمی و روحی بسیار رنج آور دردناک و هزاران بلیات آسمانی و زمینی غیر قابل جبران ویرانگرانه دوچار و گیر و گرفتار شوید و فروپاشیتان از هر لحاظ سریعتر از قبل انجام گیرد و توی ملعون خبیث منحوس و ترامپ ملعون خبیث منحوس و پمپئوی ملعون خبیث منحوس و اوبامای ملعون خبیث منحوس و هیلاری کیلنتون ملعون خبیث منحوس و دیگر سیاستمداران خبیث منحوس ملعونین و همپیمانانتون از گذشته تا کنونتان را نابود و پاکسازیتان کنند از روی کره خاکی توسط خردمندان عدالتگستران آزاده اندیشان عادلی که در سر تا سر جهان حضور دارند تا شر و نکبت شیطان صفتانه جهنمیتون از سر تا سر جهانیان کم شود . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . ننگ و مگ و جهنم سوزان بر شما ملعونین باد .
والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
چه حوصله ای داشتی که این نوشتی
حالا به نظرت کسی میخونه؟
آخرین اخبار