رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: تاکنون یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان کمک مردمی در جشن نیکوکاری امسال این شهرستان جمع آوری شده است.

حسین خضری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: مرحله دوم جشن نیکوکاری از ۱۳ لغایت ۱۵ اسفند در این شهرستان همزمان با سراسر کشور اجرا شده است که در این مدت یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع آوری شده است.

خضری افزود: ۱۲ ایستگاه جمع آوری کمک‌های مردمی به مناسبت "روز احسان و نیکوکاری" برای دریافت کمک‌های مردمی در سطح این شهرستان برپا شد.

او ادامه داد: ۲ پایگاه ثابت جمع آوری کمک‌های مردمی از روز ۱۳ اسفندماه (چهارشنبه هفته جاری) در میادین اصلی و پرتردد داخل شهر و یک پایگاه اصلی ثابت نیز در اداره کمیته امداد مستقر خواهند شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد تصریح کرد: همچنین ۹ پایگاه نیز در قالب تیم‌های ۲ و سه نفره به صورت سیار در سطح شهرستان برای دریافت هدایای نقدی و غیر نقدی شهروندان به مناسبت روز احسان و نیکوکاری اقدام خواهند کرد.

خضری تصریح کرد: کمک‌های مردمی جمع آوری شده صرف کمک به نیازمندان، دانش آموزان، بیماران صعب العلاج، ایتام و فقرای زیرپوشش کمیته امداد مهاباد خواهد شد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.