تیراندازی در مینه سوتا آمریکا یک قربانی گرفت

در پی تیراندازی در ایالت مینه سوتای آمریکا یک نفر جان خود را از دست داد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تیراندازی در شهر مینیاپولیس واقع در ایالت مینه سوتا آمریکا یک کشته بر جا گذاشت.

جان الدر، سخنگوی پلیس مینیاپولیس اعلام کرد تیراندازی شنبه شب در مینیاپولیس منجر به کشته شدن یک نفر شد و این حادثه در همان مکانی رخ داد که جورج فلوید، شهروند سیاه‌پوست در ماه مه گذشته بدست یک افسر سفیدپوست کشته شد.

شبکه خبری سی ان ان به نقل از پلیس مینیاپولیس گزارش داد مقتول و فرد مظنون با هم اختلاف لفظی داشتند که در نهایت منجر به تیراندازی و قتل شد. پلیس پس از دریافت اولین هشدار تیراندازی بلافاصله در محل حادثه حاضر شد اما مقتول پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

پلیس مینیاپولیس اعلام کرد فرد ضارب موفق به فرار از صحنه حادثه شده است. پلیس در حال حاضر تلاش می‌کند فرد ضارب را که هویت او هنوز مشخص نیست، دستگیر کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده تعداد افراد زخمی بر اثر شلیک گلوله در سه هفته اول  سال میلادی جاری نسبت به سال گذشته میلادی ۲۵۰ درصد در مینیاپولیس آمریکا افزایش یافته است. همچنین میزان تجاوز‌ها و سرقت‌ها به ترتیب  ۲۲ و ۵۹ درصد افزایش داشته است.

شورای شهر مینیاپولیس به اتفاق آرا رای داد که به منظور استخدام افسران جدید در پی افزایش شدید جرایم خشن، ۶.۴ میلیون دلار به کمک‌های مالی پلیس این شهر افزوده شود. ده‌ها افسر پس از اعتراضات به قتل جورج فلوید اداره پلیس را ترک کرده یا به مرخصی رفته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار