ضرب الاجل استاندار خراسان جنوبی برای تکمیل پروژه‌های ناتمام

استاندار خراسان جنوبی گفت: پروژه‌هایی که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، باید تا پایان دولت تکمیل شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملانوری استاندار خراسان جنوبی در هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: ۵۲۲ پروژه نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد در سطح دستگاه‌های استان داریم که باید تا پایان دولت تکمیل شوند.

او افزود: فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی نیز باید در توزیع اعتبارات، پروژه‌های با درصد پیشرفت بالا را در اولویت قرار دهند تا زودتر تعیین تکلیف شوند.

ملانوری با اشاره به ۲۰۰ پروژه ملی و استانی که مانده اعتبار دارند، تصریح کرد: بر اساس مصوبه جلسه امروز، دستگاه‌ها مکلفند با همراهی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری به عنوان دستگاه ناظر، روند اجرای این پروژه‌ها را شتاب ببخشند و گزارش پیشرفت پروژه‌ها را اعلام کنند.

استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: بحث مولدسازی و فروش املاک مازاد دستگاه‌ها باید بر اساس کار کارشناسی و با رعایت صرفه و صلاح استان و نیاز دستگاه‌ها در افق بلند مدت صورت گیرد.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به این که حوزه بازرسی استانداری باید این موضوع را ملاک ارزیابی مدیران قرار دهد، بیان کرد: ما مکلف به اجرای قانون هستیم لذا املاکی که مصوبه دارند باید توسط دستگاه‌ها عرضه شوند و سازمان مدیریت و برنامه ریزی و امور اقتصادی و دارایی نیز باید این موضوع را پیگیری کنند که اعتبارات حاصل از فروش این املاک برای تأمین زیرساخت‌های استان جذب شوند.

ملانوری دستگاه‌ها را مکلف به جذب اعتبارات ملی کرد و گفت: دستگاه‌ها باید در جذب منابع مالی و اعتبارات ملی تلاش بیشتری کنند، پیگیری در تحقق این موضوع و جذب اعتبارات ملی برای مدیران امتیاز آور است.

او ضمن تشکر از رسانه‌ها و نیرو‌های امدادی در خصوص آتش سوزی در گمرک ابونصر فراهی افغانستان در همجواری گمرک ماهیرود، اظهار کرد: این حادثه به حوزه سرزمینی ما خسارتی وارد نکرد، اما ضعف‌هایی در مجموعه داریم که باید در مرز که محور توسعه است رفع گردد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار