سالاری:

حریم و محدوده‌های حفاظت ویژه از خطوط قرمز مدیریت شهری است

عضو شورای شهر تهران گفت: موضوع حریم و محدوده‌های حفاظت ویژه و فضا‌های عمومی، از خطوط قرمز این دوره مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر درباره ساخت و ساز‌های غیر مجاز بنیاد مستضعفان در اردوگاه امام خمینی (ره) اظهار کرد: بر اساس فرم خلاف شهرداری منطقه یک که به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارسال شده است، ۶۴۸۹ متر مربع بدون مجوز و بدون نظارت کارشناس و بدون دارا بودن حقوق کسبی، در این پهنه حفاظت ویژه ساخته شده است.

وی ادامه داد: مردم و اهالی جماران شاهد در اختیار قرار گرفتن اراضی ملی توسط بنیاد مستضعفان هستند. به علاوه تعدادی از درختان قطع شده و مشکلاتی برای مردم ایجاد شده است. با پیگیری مردم پرونده به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارسال شده و این کمیسیون نسبت به جمع آوری تمامی بنا‌های غیر مجاز اقدام کرده است.

سالاری افزود: این بنیاد پس از صدور رای بدوی مبنی بر قلع این بنای غیر مجاز، بر تفاهم نامه‌ای میان خود و شهرداری تهران استناد کرده که این تفاهم نامه مربوط به گسترش فضای سبز است و از شهرداری خواسته نسبت به جمع آوری بنا اقدام نشود.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر گفت: موضوع حریم و محدوده‌های حفاظت ویژه و فضا‌های عمومی، از خطوط قرمز این دوره مدیریت شهری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار