فقط به پیروزی فکر می‌کنیم

سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: در مسابقه امروز به‌دنبال جبران نتیجه بازی گذشته هستیم و قطعا به صعود و فینال فکر می‌کنیم

رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درخصوص دیدار دوم تیمش برابر فولاد سیرجان در مرحله نیمه‌نهایی و صعود به فینال اظهار داشت: برای دیدار دوم نیمه‌نهایی آماده‌ایم، فرصت داریم که بتوانیم شکست بازی اول را جبران کنیم و در بازی سوم نتیجه را به نفع خودمان رقم بزنیم، قطعا امیدوار هستیم به مرحله پایانی صعود کنیم.

او ادامه داد: برای بازی اول نیز تمام بازیکنان را در اختیار داشته و تمرینات زیادی انجام دادیم، اما انتظارات ما از نتیجه بازی برآورده نشد.

سرمربی تیم والیبال سپاهان با اشاره به حساسیت تقابل تیمش در بازی دوم بیان کرد: تلاش می‌کنیم امروز با برنامه‌هایی که داریم دست پر از زمین بیرون بیاییم، تمام بازیکنان را در اختیار داریم و به برد فکر می‌کنیم، امیدوارم بازی خوبی به‌نمایش بگذاریم.

محمدی را در پایان اضافه کرد: هر ۴ تیمی که به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کرده‌اند شانس یکسانی برای قهرمانی دارند و این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری خوبی داشته‌اند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.