احیای ۱۴۳۷ واحد صنعتی راکد در کشور/ انعقاد ۹ هزار قرارداد واگذاری زمین به واحد‌های تولیدی در کشور

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: یک هزار و ۴۳۷ واحد تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال در کشور به چرخه تولید بازگشته اند.

علی رسولیان، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سفر وزیر صمت به استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: تاکنون یک هزار و ۴۳۷ واحد تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال در سطح کشور به چرخه تولید برگشته و در استان اردبیل هم این موضوع به شدت دنبال می‌شود که امیدواریم بتانیم واحد‌های راکد و نیمه فعال را توسعه دهیم.

او افزود: استان اردبیل یکی از استان‌هایی است که با ظرفیت بسیار مناسبی برای توسعه صنعتی دارد که شهرک‌های صنعتی خوبی هم در این استان وجود دارد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به تقاضای زیادی که در سال ۹۹ برای افزایش سرمایه گذاری و برای ایجاد واحد‌های صنعتی در سطح کشور وجود داشته که تا الان نزدیک به ۹ هزار قرارداد واگذاری زمین برای ایجاد واحد‌های تولیدی در سطح کشور منعقد شده که نسبت به سال گذشته ۲ برابر افزایش یافته که نیازمند این است که ظرفیت‌های لازم را برای سرمایه گذاری فراهم کنیم.

رسولیان بیان کرد: در استان به ویژه شهر اردبیل شهرک صنعتی شماره ۲ با یک طرح توسعه بسیار خوبی برنامه ریزی شده که اجرایی و عملیاتی خواهد شد تا سرمایه گذاران بتوانند فعالیت‌های خود را انجام و واحد‌های تولیدی در استان ایجاد کنند.

او تصریح کرد: واحد‌های راکد و نیمه فعال و مشکل دار کشور توسط ۵۰۰ مشاور بخش خصوصی و دانشگاه‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد تا این واحد‌ها به چرخه تولید بازگردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار