تکذیب فوت بانوی لودابی

مدیرکل جهاد کشاوزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیلم منتشر شده درباره فوت بانوی لودابی بر اثر دردهای روحی ناشی از تخریب منزلش کذب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  فیلمی از تخریب خانه یک بانوی لودابی و مرگ وی بر اثر تالمات روحی ناشی از آن مورد توجه و انتقاد کاربران فضای مجازی و بهره جویی رسانه‌های معاند قرار گرفته است.
تاج الدینی مدیرکل جهاد کشاوزی استان با بیان اینکه بر اساس تبصره 2 ماده 10 امور اراضی حق دارد از اراضی کشاورزی محافظت کند گفت: برخی از مردم در اراضی کشاوزی بدون تغییر کاربری به ساخت خانه و ویلا اقدام می کنند که در روزهای اخیر شاهد نمونه بارز آن در منطقه موردراز بودیم.

او افزود: در این منطقه برخی ها قصد داشتند ساخت و ساز کنند و در مرحله پی کنی بودند که امور اراضی استان با حضور نماینده دادستان و فرمانداری به تخریب آن اقدام کرد.
تاج الدینی بیان کرد: در فیلم منتشر شده منطقه لوداب گزارش شد که این کذب محض است و نه زنی بوده و نه زنی کشته شده است و این کاملا ساختگی است.

اوگفت: در فضای مجازی و رسانه‌های معاند گفته می‌شود که این خانم بر اثر تالمات و فشار روحی ناشی از تخریب منزلش فوت کرده که این موضوع نیز تکذیب می‌شود و این خانم هم اکنون زنده است.
تاج الدین  افزود: باید به جد با شخص یا اشخاصی که به انتشار این ویدیو اقدام کردند برخورد شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.