توزیع هزار تن میوه شب عید در استان همدان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: هزار تن میوه شب عید در این استان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید رضا متین، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از توزیع هزار تن سیب و پرتقال شب عید با هدف تنظیم بازار در استان خبر داد و گفت: میوه‌ها در آخرین روز‌های اسفند در بازار توزیع می‌شود.

او افزود: ۷۰۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار کشور با یک برنامه ریزی مشخص در غرفه‌های پیش بینی شده توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان ادامه داد: علاوه بر میوه سایر اقلام مورد نیاز مردم نیز تامین و به اندازه کافی در بازار موجود است.

متین عنوان کرد: توزیع مستمر روغن مایع و جامد در بین فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای استان و واحد‌های صنفی خرد ادامه دارد و می‌توان به جرات گفت که کسری روغن در قفسه فروشگاه‌ها نداریم.

او با اشاره به ذخیره ۲۰ هزار تن شکر در انبار‌های استان همدان، ادامه داد: ماهانه ۵ هزار تن شکر در استان مصرف می‌شود که ذخیره ما کفاف چهار ماه آینده را می‌دهد و کمبودی وجود ندارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از توزیع قند به قیمت هر کیلو ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان از امروز ۱۸ اسفند خبر داد و افزود: این کالا از طریق فروشگاه‌های بزرگ استان به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

متین از تشدید بازرسی‌ها در بازار استان خبر داد و گفت: مانور نظارت بر اصناف از ۲ روز پیش آغاز شده و پرونده‌های بسیاری در این مدت کم برای متخلفان به ویژه سرپیچی کنندگان از درج قیمت به روی اجناس، تشکیل شده است.

متین افزود: بازرسان تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ به عملکرد بازاریان و کسبه نظارت کرده و قیمت‌ها را کنترل می‌کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۴۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
قیمت ها چنده؟