۳۵ بانوی طلبه در حوزه علمیه حضرت زینب (س) ملایر پذیرفته می‌شوند

مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت زینب (س) ملایر گفت: در سال تحصیلی جدید از بین شرکت‌کنندگان برای تحصیل در این حوزه ۳۵ نفر پذیرفته می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ترکمان اسدی، مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت زینب (س) ملایرگفت: ثبت‌نام حوزه علمیه خواهران حضرت زینب (س) ملایر برای پذیرش بانوان طلبه در سال تحصیلی جدید از ۲۵ بهمن امسال آغاز شده است و تا اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.

او با بیان اینکه علاقمندان تحصیل در حوزه علمیه با داشتن شرایط می‌توانند از طریق سایت به صورت مجازی و یا حضوری برای تحصیل در حوزه ثبت‌نام کنند، افزود: در سال تحصیلی جدید بعد از انجام مصاحبه از بین شرکت‌کنندگان برای تحصیل در این حوزه ۳۵ نفر پذیرفته می‌شوند.

مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت زینب (س) ملایر با اشاره به اینکه در حال حاضر در حوزه علمیه حضرت زینب (س) ۱۵۰ طلبه خانم در حال تحصیل هستند، گفت: تاکنون تعداد زیادی از بانوان طلبه در این حوزه فارغ‌التحصیل شده که یا در مدارج بالاتر ادامه تحصیل داده و یا در ادارات و نهاد‌های مربوطه و یا فعالیت در حوزه‌های دینی و مذهبی مشغول فعالیت هستند.

اسدی با بیان اینکه امسال با توجه به شرایط برگزاری کلاس‌ها به‌صورت مجازی، گفت: این کلاس‌ها به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود، برگزاری برخی کلاس‌ها به‌صورت حضوری به صورت محدود و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در هفته یک‌بار انجام و به همین منظور از محیط نمازخانه یا سالن برای کلاس‌های حضوری استفاده می‌شود.

او افزود: علاوه بر دروس حوزه کلاس‌های مختلف تفسیر قرآن  نیز برای طلاب در طول سال برگزار می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت زینب (س) ملایر با بیان اینکه در این حوزه در همه مناسبت‌ها برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود، گفت: نشست‌های دینی و بصیرتی، جلسات اخلاق و تفسیر، کرسی‌های آزاداندیشی، طرح کرامت و برگزاری کارگاه‌های پژوهشی، از فعالیت‌های این حوزه در طول سال است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.