به صورت ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور؛

مرکز مثبتِ زندگی در بافق افتتاح شد

مدیر کل بهزیستی استان یزد گفت: مرکز مثبت زندگی با اشتغال زایی برای پنج نفر به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد علی عطابخش، مدیر کل بهزیستی استان یزد گفت:با حضور معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و جمعی از مسوولان و به صورت ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور، مرکز مثبت زندگی با اشتغال زایی برای پنج نفر به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

او افزود: این مرکز در مساحت ۳۵۰ متر مربع افتتاح شد که برای مناسب سازی و تعمیرات حدود ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر کل بهزیستی استان یزد بیان داشت: در کشور ۲ هزار و ۴۰۰ مرکز مثبت زندگی و در استان یزد ۴۳ مرکز آغاز به کار کردند.

عطابخش با اشاره به مزیت‌های این مرکز، ادامه داد: در این مرکز تمامی خدمات به صورت الکترونیک انجام و پیگیری می‌شود و حذف کاغذ را شاهد هستیم.

او تصریح کرد: این مجموعه به صورت غیردولتی فعالیت می‌کند و به همین دلیل درخصوص هزینه‌های بهزیستی برای حقوق پرسنل و تجهیزات صرفه جویی می‌شود.

مدیر کل بهزیستی استان یزد افزود: تسهیل دسترسی گروه‌های هدف به خدمات سازمان، کاهش تردد‌های غیرضروری به مراکز و ادارات بهزیستی، گسترش و فراگیری خدمات، توزیع عادلانه خدمات، ایجاد شفافیت در فرآیند ارائه خدمات، ارائه مجموعه‌ای از خدمات سازمان در یک مرکز، تقویت رویکرد خانواده محور و اجتماع محور در ارائه خدمات، گسترش رویکرد ارائه خدمات به صورت فعال، مدیریت بهینه منابع و افزایش بهره وری و افزایش رضایتمندی مردم از خدمات برخی از مزیت‌های راه اندازی مرکز مثبت زندگی است.

این مسئول ادامه داد: افزایش ظرفیت مشارکت بخش غیردولتی و کاهش تصدی گری دولت، ارتقاء کیفی و کمی خدمات، بهبود، اصلاح و حذف فرآیند‌های موازی، امکان طراحی برنامه‌های جدید برای رفع نیاز‌های روز جامعه هدف، کاهش بهای تمام شده ارائه، تسهیل اخذ بازخورد از ارائه خدمات و تسریع گسترش برنامه‌های استاندارد ارائه خدمات از طریق شبکه مراکز از دیگر مزیت‌های این مجموعه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.