مرگ خاموش مادر و نوزاد در ساوه

خاموش شدن اجاق گاز مادر و نوزاد در شهرستان ساوه به کام مرگ کشاند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از گازگرفتگی و مرگ مادر و فرزند ۶ ماهه اش در یکی از روستا‌های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عیسی آبادی افزود: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد گازگرفتگی در روستای سیف آباد این شهرستان، بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی و تخصصی، به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او اضافه کرد: هنگامی که ماموران به محل رسیدند مشاهده کردند مادر خانواده به همراه فرزند ۶ ماهه اش در منزل حضور داشته اند که به علت گازگرفتگی فوت شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد قابلمه حاوی آب و سیب زمینی به جوش آمده و بعد از سرریز کردن آب باعث خاموش شدن اجاق گاز و به دنبال آن پرشدن گاز در فضای منزل و در نهایت باعث فوت افراد آنان شده است.

او ادامه داد: با تأیید مرگ این دو نفر توسط عوامل اورژانس ۱۱۵، اجساد آنان برای اقدامات قانونی به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

سرهنگ عیسی آبادی تصریح کرد: متاسفانه هر ساله استفاده از وسایل گاز سوز شاهد وقوع حوادثی تلخ و داغدار شدن خانواده‌ای هستیم که امید است شهروندان عزیز هنگام استفاده از وسایل گاز سوز نکات و اصول ایمنی را رعایت کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.