فرزندی در شهرستان دشتی پدر ۸۰ ساله‌اش را کشت

فرزندی که پدر ۸۰ ساله خود را در یکی از محله‌های بخش کاکی از توابع شهرستان دشتی به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: در آذر امسال گزارشی مبنی بر یک مورد فوت مشکوک فردی به نام «غ. ک» در منزل فرزندش در یکی از محله‌های شهر کاکی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

سرهنگ جهانبخش صیادی افزود: ماموران انتظامی با حضور در محل، دیدند پیرمردی ۸۰ ساله درازکش روی زمین افتاده و فوت کرده است؛ در این زمینه بررسی‌های تخصصی در خصوص علت وقوع این حادثه آغاز و جسد برای معاینه و کالبد شکافی به پزشکی قانونی استان انتقال شد.

او ادامه داد: در تحقیقات اولیه، با توجه به وجود آثار کبودی و گذشت زمان از فوت متوفی احتمال وقوع جنایت برای کارآگاهان متصور بود.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی دشتی بیان کرد: پس از دریافت نتیجه کالبد شکافی که نظریه جنایی بودن مرگ پدر ۸۰ ساله را تایید کرد، کارآگاهان پلیس آگاهی به یکی از فرزندان متوفی مظنون شدند و با هماهنگی با مرجع قضائی نامبرده را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

صیادی عنوان کرد: متهم در تحقیقات فنی و تخصصی گفت که با چوب ضربات متعدد به قسمت‌های بدن پدرش زده و او را به قتل رسانده است.

او گفت: متهم انگیزه خود را از قتل اختلافات مالی با پدرش اعلام کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی بیان کرد: متهم پس از اعتراف صریح به قتل با تکمیل پرونده قضائی و صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: قتل ، قاتل ، کشف قتل ، قتل پدر ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.