بسته اخبار حوادث امروز ۱۸ اسفند ماه سال ۹۹؛

زمینگیر شدن باند سرقت منزل در آمل / دستگیری سوداگران مرگ در نور

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۱۸ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۱۸ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری اعضای باند ۳ نفره سرقت منزل

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان آمل، مووضع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران اداره مبارزه سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک باند حرفه‌ای سرقت منزل در این شهرستان شدند.

سرهنگ رضوانی گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان را که با تشکیل باندی ۳ نفره و با دستکاری پلاک یک خودروی زانتیای سرقتی اقدام به سرقت در این شهرستان می‌کردند، در عملیاتی ضربتی به دام انداختند.

او افزود: متهمان که ضمن اعتراف به ۳۵ فقره سرقت از منزل در سطح شهرستان آمل پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

کشف ۱۵ کیلو مواد افیونی در نور

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع موادمخدر از نوع تریاک، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، افزود: ماموران پس از شناسایی خودروی قاچاقچیان مواد مخدر، با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه آن را توقیف و در بازرسی از آن ۱۵ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: ماموران در این عملیات ۳ قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

دستگیری سارق باغات و ادوات کشاورزی در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی وقوع سرقت‌های صورت گرفته از مزارع و باغات روستا‌های شهرستان ساری بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت ماموران کلانتری با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ صفر پور گفت: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری نیز بود در حین سرقت از یکی از باغات این شهرستان دستگیر و در بازجویی‌های صورت گرفته به ۸ فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی ساری طی یک ماه گذشته اعتراف کرد.

سارق سابقه دار در جویبار زمینگیر شد

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبارگفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و منزل موضوع با انجام اقدامات اطلاعاتی در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با تلاش بی وقفه و انجام اقدامات پلیسی، سارق را که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بود شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی جویبار گفت: متهم در بازجویی‌ها تاکنون به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و منزل اعتراف کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.