قنبرزاده: اولویت اول همه ما صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی است/ برای میزبانی بازی‌های مقدماتی باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم

سرپرست جدید دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: هدف همه ما که در فدراسیون فوتبال سِمَت داریم صعود تیم ملی به رقابت های جام جهانی است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  منصور قنبرزاده سرپرست جدید دبیرکلی فدراسیون فوتبال پس از انتخاب خود به این سِمَت اظهار داشت: از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به خاطر اعتماد به من تشکر می‌کنم.  همه اهالی فوتبال باید کمک کنند تا اتفاقی خوب رخ دهد و اولویت اول ما هم صعود تیم ملی به جام جهانی است.

او درباره برنامه‌های خود برای پرداخت حقوق کارمندان فدراسیون فوتبال عنوان کرد: من اطلاع دقیقی از این که چه مقدار از حقوق کارمندان عقب افتاده است، ندارم. اگر بخواهم اظهارنظر کنم دقیق نیست و ابتدا باید دید منابع مالی چگونه خواهد بود. هر مقدار بدهی داریم همه باید کمک کنیم و من باید به کاری که برعهده‌ام قرار گرفته عمل کنم.

امیدوارم بتوانیم شفافیت را در فدراسیون فوتبال بیشتر کنیم

قنبرزاده ادامه داد: اولویت‌هایی را عنوان کرده ام که هیئت رئیسه آن‌ها را تدوین کرده است، این اولویت‌ها در برنامه‌های عزیزی خادم هم قرار گرفته است من در هر جایی کار کردم همیشه رعایت قانون، مقررات را همگام با حرکت کردن با سیاست‌ها را درنظر داشته و امیدوارم در این پست هم بتوانم شفافیت را در فدراسیون فوتبال بیشتر کنیم و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ادامه داد: تمام مسائل مالی و اداری فدراسیون فوتبال باید کاملاً شفاف باشد. اعتقاد دارم این فدراسیون برای تمام مردم کشورمان است ما تنها امانتدار هستیم و وظیفه داریم این امانت را خوب نگه داریم. باید در کنار آن همیشه پاسخگو باشیم.

اطلاعات من از پرونده ویلتموس کمتر از رسانه‌ها است

وی ادامه داد: از مهدی محمدنبی تشکر می‌کنم چرا که او از سرمایه‌های فوتبال کشور ما است امیدوارم بتوانیم از توانایی‌های و مشورت‌های او نیز در فدراسیون فوتبال استفاده کنیم.

قنبرزاده درباره اینکه آیا در پرونده مارک ویلموتس اهمالی از سوی مسئولان سابق فدراسیون صورت گرفته است، گفت: حدود ۳۵ سال در حوزه‌های مختلف کشور مسئولیت داشتم و به همین دلیل اعتقاد دارم باید تمام مطالب در جایگاهی تخصصی مطرح شود، زیرا اگر به صورت غیرتخصصی برای مردم صحبت کنیم امکان دارد نتوانیم آن‌ها را خوب بازگو کنیم. اطلاعات من درباره پرونده ویلموتس کامل نیست و مثل خود رسانه‌ها است.

وی درباره اینکه منظورش از بعد تخصصی در پرونده ویلموتس چیست، پاسخ داد: منظورم همان موردی است که وکلای فدراسیون فوتبال و وکلای حقوقی فدارسیون روی آن کار می‌کنند. من هیچ قراردادی ندیده‌ام و حتی شاید اطلاعاتم از رسانه‌ها هم کمتر باشد.

برای میزبانی بازی‌های مقدماتی باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم

قنبر زاده درباره میزبانی احتمالی کشورمان در مسابقات مقدماتی جام جهانی عنوان کرد: برای کسب این میزبانی باید تمام کشور بسیج شوند، یعنی دولت، مجلس، وزارت ورزش و به ویژه وزارت امور خارجه حامی فدراسیون باشند. البته عنوان شد که از امروز صبح وزارت خارجه کار خود در این پرونده را را شروع کرده است، اما باید تمام ظرفیت‌ها باید استفاده کنیم تا میزبانی را از دست ندهیم..

وی درباره مصوبات جلسه امروز هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: یکی از مصوبات مهم جلسه امروز بحث انتخاب دبیرکلی فدراسیون بود که اکنون من در خدمت هستم. یکی دیگر از مصوباتی که به درستی مورد تأیید اعضای هیئت مدیره قرار گرفته درباره تفکیک کمیته لیگ برتر از کمیته مسابقات سازمان لیگ است که جزئیات آن را در زمان خودش اطلاع خواهیم داد.

قانون منع بازیکن خارجی تنها برای یک فصل بوده است

قنبرزاده درباره قانون ممنوعیت جذب بازیکنان و مربیان خارجی توضیح داد:اکنون فوتبال حرفه‌ای شده و ما نمی‌توانیم فراتر از قوانین بین‌المللی گام برداریم، اما برخی مواقع شرایط خاصی حاکم می‌شود که منجر به چنین تصمیماتی می‌شود.

وی تصریح کرد: واقعیت این است پرونده‌های زیادی در فیفا داریم. من ۴-۵ سال است عضو هیئت مدیره سازمان لیگ هستم و باید از این بی‌نظمی و بی‌تدبیری در قرارداد‌ها جلوگیری شود. فیفا و AFC به پرونده ایرانی‌ها با دید منفی نگاه می‌کنند، زیرا سابقه خوبی در این زمینه در اذهان فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا نداریم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ادامه داد: این ممنوعیت هم برای یک فصل بوده است. اما سازمان لیگ و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیرنده نهایی درباره ادامه این قانون و یا لغو آن هستند.

قنبرزاده افزود: خارج از جایگاه سازمان نظرم را می‌گویم و اعتقاد دارم نباید همه باشگاه‌ها را به یک چشم نگاه کرد اگر یک باشگاه پرونده‌های متعددی دارد طبق قانون تجارت باید اگر سرمایه‌ای دارد ابتدا بدهی‌اش را پرداخت کند تا قرارداد جدیدی در این باشگاه امضا شود این فرمول پیچیده نیست، اما باشگاه‌هایی که بدهی و پرونده‌ای در فیفا ندارند و محکوم هم نشده‌اند نباید جور باشگاه‌های بدهکار و آن‌هایی که در فیفا شرایط بدی دارند را بکشند، اما در نهایت هیئت رئیسه سازمان و فدراسیون فوتبال باید درباره قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی تصمیم بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۵۳ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
مهم..امارات ورود تماشاگران به ورزشگاهها اعلام کرد..چند هفته دیگه بحرین قراره ورود تماشاگران.قطر هم که قبلا تماشاکران رفتن ورزشگاه ...این وسط کدوم کشور هنوز مونده ؟ایران و مسولان ما که خواب هستند....بهترین بهانه برای عربا و ای اف سی که شما لیگ خودتون تماشاگرا راه نمیدی چه ت قعی داری میزبانی میدماتی جام جهانی بگیری؟؟اونوقته که دهن ما بسته است و ضررش برا مردم و فوتبال....حداقل دو سه هزار نفر تست گرفته شده بفرستید ورزشگاه زادی .تبریز.اصفهان که بهانه نداشته باشن با فاصله چه مشکلی داره ؟یعنی تو خیابون نزدیک هم نیستن...وقت تلف کنید نتیجه ش بعدن ببینید
آخرین اخبار