بسته اخبار حوادث ۱۸ اسفند ماه ۹۹؛

سرقت مسلحانه طلا فروشی در خاش تکذیب شد / کشف روغن نباتی احتکاری در زاهدان

مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۱۸ اسفندماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۱۸ اسفندماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرقت مسلحانه طلا فروشی در خاش تکذیب شد

فرمانده انتظامی شهرستان خاش وقوع سرقت مسلحانه یکی از طلافروشی‌های این شهرستان طی روز‌های اخیر را تکذیب کرد و گفت فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به ماه‌ها قبل می‌باشد.

سرهنگ "ابراهیم کوچکزایی اظهار داشت: طی روز‌های اخیر کلیپی با مضمون سرقت مسلحانه طلافروشی در شهرستان خاش و درگیری سارقان با طلا فروش در فضای مجازی منتشر شده است.

او افزود: با استناد به تحقیقات ماموران انتظامی شهرستان خاش، خبر منتشر شده مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه طلافروشی در روز‌های گذشته صحت نداشته و این خبر مربوط به ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری میباشد.

او با اشاره به درگیری چند ماه گذشته بین سارقان مسلح و یکی از طلا فروشی‌های سطح شهرستان خاش تصریح کرد: طی بررسی‌های پلیس مشخص شد سارقان بلافاصله پس از ارتکاب به این جنایت به آن سوی مرز‌ها متواری شده اند که اقدامات فنی و پلیسی برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

سرهنگ کوچک زایی با بیان اینکه امنیت و آرامش در منطقه برقرار است از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه عمل خرابکانه از سوی متخلفین مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف روغن نباتی احتکاری در زاهدان

با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی استان، بیش از ۲ تن و ۲۱۵ کیلو گرم روغن نباتی احتکاری در بازرسی از یک منزل در شهر زاهدان کشف شد.

سرهنگ "حسین علیزاده مقدم" رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان، با کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیری قابل توجه ارزاق عمومی در یک منزل مسکونی در شهر زاهدان، بررسی صحت و سقم موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او  افزود: مأموران با کنترل نامحسوس محل و اطمینان از صحت وسقم موضوع، پس از هماهنگی قضائی روز گذشته به همراه تیمی از بازرسان اداره تعزیرات و اداره صنعت و معدن وارد عمل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با بیان اینکه تیم رسیدگی کننده پرونده در بازرسی از این محل ۴۴۳ حلب روغن نباتی احتکار شده را به وزن ۲ تن و ۲۱۵ کیلو گرم کشف کردند، تصریح کرد: ارزش ریالی کالای احتکاری کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۴۳۹ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ علیزاده مقدم خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲ فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

او در خاتمه از شهروندان خواست: هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کرده و خدمتگزاران خود را در این راه یاری کنند.

دستگیری سارق مصالح ساختمانی با ۱۰ فقره سرقت در "چابهار

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری سارقی حرفه ای، که اقدام به سرقت مصالح ساختمان‌های در حال ساخت این شهرستان می‌کرد خبر داد.

سرهنگ "علی قریب زاده  اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان چابهار در ساعات پایانی شب هنگام گشت زنی هدفمند در یکی از محلات این شهر، به فردی که در حال جابه جایی آهن آلات از ساختمان‌های نیمه کاره بود مشکوک شدند.

او  افزود: متهم ۲۹ ساله با مشاهده مأموران قصد متواری شدن از محل را داشت که در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: متهم که پس از انتقال به کلانتری چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت به بزه ارتکابی اعتراف و در بازجویی‌های تکمیلی پلیس به ۱۰ فقره سرقت مصالح ساختمانی دیگر در سطح شهر چابهار اعتراف کرد.

سرهنگ "قریب زاده" با اشاره به تشکیل پرونده قضایی و معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس در مناطق مسکونی، سریعاً با ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار