عباسی: نحوه جدایی رسول خطیبی از آلومینیوم غیر اخلاقی بود

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید عباسی مدیر عامل باشگاه آلومینیوم اراک در ارتباط با جدایی رسول خطیبی سرمربی این تیم عنوان کرد: جدایی رسول خطیبی ضربه بدی به تیم ما زد. متاسفانه با توجه به روند رو به رشدی که داشتیم این جدایی شاکله اصلی تیم ما را نابود کرد. این جدایی نیز برای ما کاملا غیر منتظره و عجیب بود.

او ادامه داد: بعد از جدایی خطیبی تصمیم گرفتیم عبداللهی را به عنوان سرمربی موقت تیم انتخاب کنیم، اما متاسفانه او و ۲ مربی دیگر نیز بدون اطلاع قبلی اراک را ترک کردند و به تراکتور پیوستند. این حرکت چیزی به غیر از بی اخلاقی این دوستان نبود.

او ادامه داد: قرارداد بازیکنان و مربیان در نحوه پیگیری متفاوت است، اما آنچه که برای مردم اراک جای تعجب دارد این است که سرمربی تیم بدون اجازه قبلی باشگاه را ترک کرد.

عباسی ادامه داد: خطیبی بعد از تمرین به من زنگ زد و گفت که قصد جدایی دارد و بدون هیچ توافق و اطلاع قبلی تیم ما را ترک کرد. البته شایعاتی هم وجود داشت که بنده با این جدایی موافقت کرده ام که باید بگویم که به عنوان مدیر عامل باشگاه آلومینیوم به هیچ عنوان با چنین کار غیر اخلاقی و نادرستی موافقت نکرده ام.

عباسی درباره صحبت‌های سرمربی تیم آلومینیوم درباره مشکوک بودن بعضی از بازیکنان این تیم در بازی مقابل سپاهان گفت: کمیته فنی تشکیل داده ایم و حتما این مسابقه را بازبینی خواهیم کرد چرا که کسب چنین نتیجه ای باعث ایجاد فشار روی کل مردم استان اراک می‌شود.

مدیر عامل باشگاه آلومینیوم درباره انتخاب سرمربی جدید این تیم گفت: قطعا تا ۲ روز آینده تکلیف سرمربی تیم مشخص خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار