افشین پیروانی:

بدترین اتفاق سال ۹۹، بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس بود

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه، توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقلاتی این تیم و حاشیه‌های این موضوع عنوان کرد: ما می‌دانیم که اجرای قوانین مهمترین اصل در فوتبال است، اما فکر می‌کنم در روز‌های گذشته نسبت به باشگاه پرسپولیس بی احترامی صورت گرفت.

او ادامه داد: روز شنبه تا یک ساعت قبل از بازی تمام تمرکز ما روی باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی و استفاده از بازیکنان جدید تیم بود. با تاخیر انداختن در باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی، به ما و هوادارانمان توهین کردند، چرا که می‌توانستند در همان روز شنبه مشکل ما را حل کنند، اما این کار را انجام ندادند .

پیروانی افزود: اگر از من بپرسید بدترین اتفاق سال ۹۹ چه بود می‌گویم همین که به باشگاه پرسپولیس و هوادارن بزرگ این تیم بی احترامی کردند و پنجره نقل و انتقالاتی داخلی تیم ما را بستند.

پیروانی گفت: به دلیل تحریم‌ها تیم ما نزدیک به ۲.۵ میلیون دلار از کنفدراسیون فوتبال آسیا طلب دارد و برای پرداخت مطالبات بودیمر مجبور شدیم از جا‌های دیگر پول او را جور کنیم. من توقع داشتم در فدراسیون فوتبال کمی منطقی‌تر به موضوع پرونده ما نگاه می‌کردند.

پیروانی ادامه داد: در شرایط فعلی بعضی از بازیکنان تیم خودمان نیز نزدیک به ۱۰۰ هزار دلار بابت صعود به جام جهانی، از فدراسیون فوتبال طلب دارند. چه کسی باید این پول را بدهد؟ آیا می‌شود پنجره نقل و انتقالات فدراسیون را هم بست؟

افشین پیروانی درباره حضور شهریار مغانلو در بازی‌های آینده تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: مغانلو در روز‌های قبل تست های پزشکی‌ و کرونا را داده است و خوشبختانه مشکلی ندارد. باشگاه پرسپولیس هم درخواست صدور ITC او را داده است و امیدوارم تا قبل از بازی بعدی ما  ITC  او نیز صادر شود.

پیروانی درباره بازیکنان جدید تیم پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر عنوان کرد: نفراتی که جذب کردیم جزو بهترین‌ها هستند. با وجود آن‌ها و سایر بازیکنان تیم خوبی را تشکیل داده ایم.

او ادامه داد:مغانلو و ترابی در ابتدا درخواست‌های مالی بالایی داشتند، اما خدا را شکر اتفاق‌های خوبی رقم خورد و حتی این دوستان خودشان مبلغ رضایتنامه‌های خود را پرداخت کردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
انشاا... بهترین اتفاق در سال 1400 رفتن تو از پرسپولیس می باشد !!@
آخرین اخبار