انجام ۶ عملیات اطفای حریق و امدادی در اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۶ عملیات مهار آتش و امدادی با تلاش همه جانبه آتش نشان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، آتش سوزی خودرو پیکان وانت اطلاع رسانی شد و آتش نشانان سریعا راهی محل حادثه در مسیر آزاد راه خلیج فارس – بندر امام کیلومتر ۴۰ شدند.

او افزود: آتش نشانان به محض رسیدن در محل حادثه با دود غلیظ و شعله‌های حریق خودرو پیکان وانت مواجه شدند و با چیدمان علایم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر جهت جلوگیری از حوادث احتمالی برای خودرو‌های عبوری با استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق را اطفا کردند.

قنبری به اعزام اکیپ آتش نشانان ساعت ۳ و ۴۱ دقیقه در منطقه زرگان خیابان شهدای یکم خیابان معلم یک اشاره و تصریح کرد: خودرو پراید در محل دچار آتش سوزی شد و آتش نشانان با ایمن سازی و یک رشته لوله آبرسان آتش سوزی را مهار و از بروز خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: حریق تابلو برق مجتمع مسکونی ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در منطقه گلستان خیابان دی با تلاش آتش نشانان اطفا شد و حریق منزل مسکونی ساعت ۱۸ و ۳۶ دقیقه به علت اتصال پریز برق اتاق خواب در منطقه آسیاباد خیابان ۹ منجر به خسارت اثاثیه منزل مسکونی و دود گرفتگی ساختمان شد. همچنین شعله‌های حریق با عکس العمل سریع آتش نشانان مهار و از پیشروی حریق جلوگیری شد.

این مقام مسئول گفت: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در مناطق چهار راه زند و کیانپارس خیابان ۱۷ شرقی چهار شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش نشانی ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.