لزوم توجه مسئولان استان قزوین به موضوع پیشگیری از وقوع جرم

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین گفت: یکی از مؤلفه‌های مهم کاهش جرایم، توجه مدیران و مسئولان استان به امر پیشگیری از وقوع جرم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  فولیان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان در چهارمین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم و ستاد پیشگیری و مقابله با جرایم خاص و پنجمین جلسه ستاد کنترل مجرمان حرفه ای، سابقه دار و خطرناک استان گفت: معضلات و رفتار‌های مجرمانه‌ای در جامعه وجود دار که به رفاه خانواده‌ها آسیب رسانده است.

فولیان افزود: یکی از مؤلفه‌های مهم کاهش جرایم توجه مدیران و مسئولان به امر پیشگیری از وقوع جرم است.

اقدامات ویژه نیروی انتظامی برای چهارشنبه آخر سال

سرهنگ خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین نیز در این نشست گفت: نیروی انتظامی استان اقدامات ویژه‌ای را در راستای پیشگیری از آسیب‌های چهارشنبه سوری اتخاذ کرده است.

سرهنگ خدایی افزود: تعطیلی اصناف در شب چهارشنبه سوری، جمع آوری لاستیک‌های مستهلک، جمع آوری اشرار و اراذل و اوباش از جمله این اقدامات است.

برنامه‌های متنوع صداوسیما برای چهارشنبه آخر سال

مرتضی حواسی، قائم مقام صداوسیمای مرکز قزوین نیز در این نشست گفت: برنامه‌های متنوعی برای چهارشنبه آخر سال در حوزه‌های مختلف صدا، سیما، خبر و فضای مجازی تدارک دیده شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در روز‌های پایان سال قرار داریم، صداوسیمای مرکز قزوین از مسئولان و مدیران استان خواست در برنامه‌های مختلف حضور داشته باشند.

لزوم آگاه سازی دانش آموزان درباره خطر‌های چهارشنبه آخر سال

اصغری، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین هم در این نشست خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلی مدارس، آموزش و پرورش در فضای مجازی و شبکه شاد اقداماتی را برای آگاهی دانش آموزان و اولیاء آن‌ها درباره خطر‌های چهارشنبه آخر سال در برنامه‌های خود گنجانده است.

وی افزود: اتاق اصناف در موضوع نظارت بر اصناف و کنترل آن‌ها در رابطه با فروش مواد محترقه، اقدامات خوبی انجام داده است.

بستری ۶۴ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه

در ادامه این نشست، به دو موضوع مهم بحث تغییر کاربری اراضی کشاورزی و سلامت و همچنین بیماری کرونا پرداخته شد.

دکتر پیمان قجر بیگی، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: ۶۴ بیمار کرونایی در بخش ICU بیمارستان‌های استان قزوین بستری هستند و ۲۵ بیمار به دستگاه تنفسی متصل هستند.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی هیچ نقطه‌ای از استان وضعیت قرمز نداریم و البته اقدامات دانشگاه علوم پزشکی همچنان تداوم دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار