سلیمانی خبرداد؛

٣۵ میلیون تماس با سامانه ۴٠٣٠/ حضور بیمارستان سیار احسان در ایام اربعین حسینی

مدیرعامل بنیاد احسان درباره اقدامات این نهاد در راستای سلامت و درمان توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در مراسم آغاز مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان، اهدای یک میلیون بسته ارزاق به خانواده‌های مناطق محروم، آغاز توزیع مکمل‌های غذایی برای ده هزار مادر باردار مناطق محروم و کم برخوردار کشور و اهدای ٣٠ هزار قطعه پوشاک عیدانه به خانواده‌های نیازمند اظهار کرد: برخی اوقات در کشور اتفاقات کوچک میفتد، اما چون مدیریت جهادی دارد بسیار حایز اهمیت می‌شود.

او با بیان اینکه در کنار اشتغال، سلامت نیز در مناطق محروم بسیار اهمیت دارد و این امر از بعد انقلاب پیشرفت خوبی داشته است، اما باید تقویت شود، گفت: با پیوستن یگان عملیاتی سلامت، می‌توانیم بسیاری از کمبود‌ها را برطرف کنیم.

سلیمانی با بیان اینکه ما در حوزه کار جهادی بهداشتی و درمان ۴٠٠ هزار ویزیت رایگان در مناطق محروم داشتیم، گفت: ۲۰۰هزار ویزیت در ایام اربعین داشتیم که یکی از انگیزه‌های راه اندازی این بیمارستان سیار حضور در ایام اربعین است.

او با بیان اینکه در ٢٨ استان کشور فعال هستیم، گفت: کاروان‌های سلامت ١۶٣ هزار ماموریت داشته اند و ۴٠ گروه جهادی سلامت محور در این زمینه با ما در ارتباط اند.

سلیمانی گفت: با هزار جهادگر حوزه سلامت تعامل داریم به طور مثال در سیل بوشهر دو دانشگاه شاهد و ایران در منطقه حضور یافتند و در حوزه سلامت کار‌هایی را انجام دادند.

مدیر عامل بنیاد احسان با بیان اینکه ٣۵ میلیون تماس با سامانه ۴٠٣٠ داشتیم، گفت: سامانه ۴٠٣٠ در آینده در حوزه سبک زندگی و طب سنتی فعال می‌شود.

او با بیان اینکه در موزه غربالگری ٣٠٠ مسجد برای پایش‌های اولیه سلامت تجهیز شدند، تصریح کرد: ١٠٠ هزار نفر در این امر پایش شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار