معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت کار:

فرهنگ کار می‌تواند قاچاق کالا را کاهش دهد

صادقی فر گفت: این را معتقد هستیم که فرهنگ غنی کار قاچاق کالا را کاهش می‌دهد و فصل جدیدی در حوزه کار آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در پنجمین همایش فرهنگ کار، اظهار کرد: امروز پنجمین همایش فرهنگ کار را داشتیم و از سراسر کشور دعوت شده بودند، ۷۱ مقاله مورد در این همایش پذیرش شد، ۱۲ مقاله به عنوان مقاله برتر انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه مقاله‌ها در حوزه فرهنگ کار، آسیب‌های فرهنگ کار، قاچاق کالا و... بود، گفت: این را معتقد هستیم که فرهنگ غنی کار قاچاق کالا را کاهش می‌دهد و فصل جدیدی در حوزه کار آغاز می‌شود.

صادقی فر تصریح کرد: در این همایش دستاورد‌های خوبی داشت دو سالی است که به عنوان نهضت ملی، بر روی فرهنگ کار در مقاطع مختلف دانشگاهی کار می‌کنیم.

معاون اجتماعی وزیر کار گفت: این همایش تلاش می‌کند مباحث حوزه فرهنگ کار را در ساحت‌های مختلف مورد ارزیابی قرار دهد و از دریچه پژوهش آن را مورد ارزیابی و انتقاد قرار دهد چرا که همگان اذعان دارند کار کردن یک امر پژوهشی است.

وی ادامه داد: کار کردن خوب، زیربنای توسعه پایدار جوامع است که باعث نشاط و رشد اجتماعی می‌شود.

صادقی فر بیان کرد: اگر در ده سال گذشته شعار‌های سال را ارزیابی کنید متوجه می‌شوید بیشتر شامل واژگان اقتصادی بوده و این نشان از اهمیت حوزه اقتصادی در کشور دارد.

وی گفت: نگاه به حوزه اقتصادی و رسیدن به هدف باید از منظر اجتماعی رخ دهد درواقع سیاست گذاران و مجریانی که فقط به حوزه اقتصاد نگاه کردند و گذرگاه‌های فرهنگی و تاریخی را نادیده گرفتند توفیق نداشتند و برای رسیدن به کمیت‌ها و اهدافی که تعیین کردند موفق نبودند بنابراین ضروری است برای رسیدن به اهداف اقتصادی نگاه فرهنگی و اجتماعی داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار