زالی گفت: تلاش می‌کنیم تا همه از نعمت آموزش برخوردار باشند و در حوزه علم، دانش و پژوهش به دنبال رقابت جهانی هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مراسم تجلیل از دانشمندان و پژوهشگران ۲ درصد برتر جهان که امروز (سه‌شنبه نوزدهم اسفند) در این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: جلسه امروز یک جلسه مهم برای ترویج فرهنگ جدید در حوزه تحقیقات و پژوهش دانشگاهی است.

او افزود: با تجلیل از دانشمندان برتر می‌خواهیم این پیام را به نسل جوان انتقال دهیم ک می‌توان با تمام سختی‌ها و کمبودها تحقیق و کار علمی خوبی ارائه داد.

زالی گفت: ما می‌دانیم که کار تحقیقاتی در ایران سخت است در حالی در کشور‌های دیگر دانشمندان زمانی که اراده کنند شرایط برایشان فراهم می‌شود، اما دانشمندان موفق ما نشان دادند که در شرایط سخت می‌توان با همه کمبود‌ها به توفیقات فراوانی دست یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ادامه داد: به دنبال این هستیم که همه از نعمت آموزش برخوردار باشند و این سیاست دانشگاه‌ها است. همچنین در حوزه علم، دانش و پژوهش به دنبال رقابت جهانی هستیم. راهبرد ما ارائه همپوشانی در همه عرصه‌هاست.

زالی گفت: سایت اسکوپوس یکی از معتبر‌ترین سایت‌های علمی جهان است که خوشبختانه بخشی از موفقیت جهانی دانشمندان ایرانی در این سایت منتشر شده است.

او بیان کرد: دانشگاه استنفورد در زمینه‌های علوم کشاورزی و علوم انسانی سالیان سال است که موفق عمل کرده است. خوشحال هستیم که از ۱۶۰ هزار دانشجوی موفق در این مجموعه و رقابت جهانی ۱۵ تن از اساتید برجسته کشور ما هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.