پاشازاده: بعضی از بازیکنان زوری بازی می‌کنند/ اسدی ناپدید شده است!

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی درباره مسائل مختلف توضیحاتی را بیان کرد.

مهدی پاشازاده سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد وضعیت این باشگاه اظهار داشت: شرایط اصلا خوب نیست. از هر جهت مشکلات داریم. امیدوارم این هفته با آمدن حامی مالی جدید شرایط بهتری پیدا کنیم. بازیکنان از لحاظ روحی هم با دریافت مطالبات شرایط بهتری پیدا می‌کنند.

او افزود: بازیکنان از ابتدای فصل ۲۰ درصد دریافتی داشته اند. این مبلغ خیلی کم است و مشکلات مالی ما را اذیت می‌کند. متاسفانه تیمی که بسته شده برای لیگ برتر نبوده است.

بعضی از بازیکنان زوری بازی می‌کنند

سرمربی ماشین سازی درباره نقل و انتقالات، عنوان کرد: ابتدا باشگاه باید با بازیکن و باشگاه مقابل به توافق مالی برسد و سپس قرارداد امضا شود. مشکل مالی به همه جا سرایت می‌کند. با توجه به بودجه‌ای که داریم به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر هستیم تا نقاط ضعفمان را پوشش دهیم. البته بعید می‌دانم بتوانیم بازیکن سطح بالا جذب کنیم.

اسدی ناپدید شده است

او ادامه داد: یکی از مشکلات ما این است که بازیکنان نمی‌خواهند بمانند و زوری بازی می‌کنند. بازی با شهر خودرو و ذوب آهن با ۶ بازیکن زیر ۲۳ سال و ۵ بازیکن امید به ۱۸ نفر رسیدیم. ما بازیکن مصدوم هم داریم. محمد امین اسدی نه در تمرینات شرکت می‌کند و نه جواب تلفن می‌دهد. این بازیکن در حال حاضر ناپدید شده است و اصلا مهاجم در تیم نداریم. اسدی در چند بازی اخیر یکی از بهترین بازیکنان ماشین سازی بوده است.

تیم اصلا بدنسازی درستی انجام نداده است

مهدی پاشازاده اضافه کرد: پیمان بابایی که رفته و از اسدی هم که خبر نداریم، بنابراین خیلی وضعیت اسفناک است. ۳ نفر از بهترین بازیکنان ما مثل فرشاد اسدی، اتابک زارعی و ایمان باصفا هم مصدوم هستند. تیم اصلا بدنسازی درستی انجام نداده و بازیکنان از دقیقه ۶۰، ۷۰ به بعد اذیت می‌شوند.

تیم داوری در بازی با ذوب آهن اصلا خوب نبود

او در خصوص بازی با ذوب آهن گفت: متاسفانه بازی را بد شروع کردیم و دقیقه یک گل خوردیم. این موضوع کارمان را سخت کرد و تیم داوری هم اصلا خوب نبود. دروازه بان حریف با مشت به سر بازیکن من ضربه زد. همان موقع می‌توانستیم بازی را یک بر یک کنیم. خیلی راحت از کنار این صحنه گذشتند. به تیم‌هایی که پول ندارند، اینجا هم ظلم می‌شود.

قبل از ۱۴۰۰ نمی‌توانیم کار زیادی انجام دهیم

پاشازاده درباره بازی با استقلال در لیگ برتر، شرح داد: بازی با استقلال هم مثل سایر مسابقات ۳ امتیاز دارد، اما برای ما هر بازی مرگ و زندگی است. باید خودمان را تا آن بازی جمع و جور کنیم. قبل از ۱۴۰۰ نمی‌توانیم کار زیادی انجام دهیم. امیدوارم تعطیلات نوروز تکلیف بازیکنان و باشگاه مشخص شود تا در یک چارچوب مشخصی کار کنیم.

او در خصوص پذیرفتن پیشنهاد تیم‌های پایین جدولی، اعتقاد داشت: تجربه‌های خوبی است و بعدا به درد می‌خورد. اگر تیمی قرار است با ۶ یا ۷ میلیارد بسته شود، اشکال ندارد، اما باید چارچوب داشته باشد.

قراردادم با پاس را یک طرفه فسخ کردم

پاشازاده در خصوص بحث شکایت باشگاه پاس همدان، عنوان کرد: بندی در قراردادم وجود داشت که اگر دریافتی من به حد نصاب نرسد حق فسخ داشته باشم. فسخ قرارداد دستم است و یک طرفه فسخ کردم. در آن زمان بحث حضور در ماشین سازی مطرح نبود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار