از خانواده‌های شهیده و جانباز همدان تجلیل شد

۶ خانواده شهیده و جانباز استان همدان در آیین اختتامیه کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ ساز تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،۶ خانواده شهیده و جانباز استان همدان  در آیین اختتامیه کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ ساز با سخنرانی ویدئو کنفرانسی معاون اول رییس جمهوری و با حضور استاندار همدان تجلیل شدند.

خانواده «فیاض فر» با چهار شهیده، «افتخاری صنایع» با سه شهیده، خانواده «حیدری» با پنج شهید شامل ۲ شهیده و سه شهید در آیین اختتامیه کنگره ملی «لشکر فرشتگان تاریخ ساز» تجلیل شدند.

همچنین در این آیین از جانباز ۵۰ درصد «فاطمه جابری» فعال فرهنگی و اجتماعی، جانباز ۳۵ درصد «منیره مرادعلیان» از قهرمانان مسابقات دارت و خیر گروه‌های جهادی و جانباز ۲۵ درصد «فاطمه نصرالله نیا» فعال فرهنگی اجتماعی و با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان در این آیین گفت: سهم استان همدان از دفاع مقدس تقدیم بیش از هشت هزار شهید است که ۳۵۷ شهیده و ۲۴۷ جانباز جنگ تحمیلی از بانوان سرافراز و پرافتخار این استان هستند.

احمد عباسی بزرگی افزود: شکوه ایمان و قامت پرصلابت امروز ایران، میراث آزادی ها و جانفشانی های شهدا و ایثارگران معظم است آنان که به برکت نفس های روحانی و حضور آسمانی شان نهال انقلاب را بالنده کردند.

او ادامه داد: آنان با ایمان به اصل ولایت فقیه و ثبات قدم در راه مجاهدت، افتخار و اقتدار را قرین نام ایران اسلامی در جهان کردند؛ به طور حتم در سرافرازی و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش بانوان گرانقدر شهیده، جانباز و آزاده بی بدیل است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان اظهار داشت:بانوان گرانقدری که با ایمان، ایثار و عملکرد خود برای نظام و ملت غرور آفرین هستند و در حفظ و پاسداشت ارزش های الهی، اسلامی و انقلابی تاثیر شگرف ایفا کردند.

عباسی بزرگی ادامه داد: ملت غیور و سرافراز ایران اسلامی به ویژه ساکنان استان همدان همواره به وجود چنین بانوان شایسته ای بر خود می بالند و راه، روش و سلوک آنان را که از حضرت زهرا(س) و زینب کبری (س) الگو گرفته اند سرلوحه زندگی خود قرار می دهند.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.