نماینده ولی فقیه:

سرعت پیشرفت سیستان و بلوچستان با آشوب و التهاب کاهش پیدا می‌کند

آیت‌الله مصطفی محامی گفت: لازمه پیشرفت در استان وجود فضا همکاری و آرامش بوده زیرا سرعت قطار پیشرفت با آشوب و التهاب کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌ و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در نشست مشترک با بزرگان طایفه شه‌بخش از بخش کورین زاهدان اظهارداشت: متاسفانه در روزهای گذشته خبر بد تعرض دشمن به خاک مقدس جمهوری اسلامی و شهادت یکی از نیروهای نظامی ما را اندوهگین کرد اما خبر خوب همراهی مردم فهیم و نجیب بلوچستان بود که توطئه دشمن را شناسایی و در مقابل آن ایستادگی کردند.

او با بیان اینکه در گذشته دشمنی‌ها روشن بود اما در شرایط کنونی با هجمه‌های فرهنگی و رسانه‌ای دشمن از داخل رخنه و تشخیص دوست از دشمن سخت می‌شود افزود: سابقه تاریخی مردم بلوچستان در اسلام‌خواهی و عشق به وطن بر کسی پوشیده نیست مردمانی که در شرایط کنونی و با وجود همه سختی‌ها از همراهی با نظام و دفاع از کشور کم نمی‌گذارند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان ‌و بلوچستان با بیان اینکه رشد فرهنگی و علمی فرزندان و حاکم شدن فرهنگ ایرانی و اسلامی در جامعه از نیازهای مهم و اساسی در بین مردم بوده تصریح کرد: ظرفیت‌های بی‌نظیری دراستان وجود دارد که مردم خوب و مومن در صدر این ظرفیت‌ها هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار