واکنش کاخ باکینگهام به اتهام نژادپرستی در خانواده سلطنتی انگلیس

کاخ باکینگهام در بیانیه‌ای به افشاگری اخیر شاهزاده هری و مگان مارکل واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کاخ باکینگهام بیانیه‌ای را از سوی ملکه الیزابت منتشر کرده و به افشاگری اخیر شاهزاده هری و مگان مارکل واکنش نشان داد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: «تمام خانواده سلطنتی از شنیدن ماجرا‌ها و چالش‌هایی که مگان و هری در این یک سال با آن‌ها مواجه بودند متاثر شده‌اند.»

سپس کاخ باکینگهام مدعی شد: «اتهامات به نژادپرستی در خانواده سلطنتی مسئله‌ای است که باید به طور خصوصی به آن پرداخت. مسائل مربوط به نژادپرستی برای ما نگران کننده هستند، اما ممکن است برخی خاطرات از واقعیت متفاوت باشند.»

ملکه انگلیس در پایان مدعی شده که همواره نوه خود و همسر و فرزندانشان را دوست خواهد داشت.

به تازگی «مگان مارکل» عروس خانواده سلطنتی انگلیس و همسر شاهزاده هری (نوه ملکه انگلیس) در مصاحبه‌ای خانواده سلطنتی و کاخ باکینگهام را به نژادپرستی و دروغگویی متهم کرد.

او در مصاحبه‌ای با اپرا وینفری، مجری مشهور در شبکه سی بی اس، اعلام کرد «هیچ ترسی از بیان حقیقت ندارم و خانواده سلطنتی مدام دروغ می‌گویند.»

همسر شاهزاده هری می‌گوید پیش از تولد فرزندش خانواده سلطنتی به شدت نگران تیره شدن رنگ پوست نوزاد وی بودند. با توجه به اینکه مادر مگان، سیاهپوست است، خانواده سلطنتی نگران رنگ پوست آرچی بودند. همسر شاهزاده هری می‌گوید همین نگرانی‌ها نشان می‌دهد که چرا فرزند وی از دریافت عنوان شاهزاده محروم شد.

عروس ملکه انگلیس در بخشی از این مصاحبه اعلام کرد: پس از پیوستن به خاندان سلطنتی حمایتی را که انتظار می‌رفت، از آن‌ها دریافت نکردم.

مگان مارکل گفت: اندکی پس از ازدواج همه چیز رو به وخامت گذاشت و دریافتم که آنجا از من محافظت نخواهد شد. من در ابتدای ورود بی تجربه بودم و زمانیکه به لحاظ روحی تحت فشار بودم و درخواست کمک کردم، پاسخی نگرفتم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خسرو عسلویه
۱۰:۴۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
دلگیری بین عروس و مادر شوهرها تمومی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
واکنش باید این باشد که چند تا از بمبهایی که بر سر ملتها ریخته اند بر سر کاخ برزند و ویرانش کنند
آخرین اخبار