مس سونگون ورزقان مهمان گیتی پسند اصفهان

تیم مس سونگون ورزقان امروز مهمان گیتی پسند اصفهان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مرحله دوم لیگ برتر فوتسال در گروه برنده‌های مرحله مقدماتی امروز  آغاز می‌شود در این مرحله ۶ تیم از دو گروه ۷ تیمی مرحله مقدماتی شرکت دارند که رفت و برگشت با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

تیم مس سونگون ورزقان که با ۲۶ امتیاز در گروه ب به این مرحله صعود کرده بود براساس قرعه کشی صورت گرفته دربازی نخست امروز از ساعت ۱۵، درسالن پیروزی اصفهان، میهمان تیم گیتی پسند اصفهان است.

نماینده استان آذربایجان شرقی در دو فصل اخیر دو پیروزی و یک تساوی در اصفهان کسب کرده است نارنجی پوشان در سال ۹۷ در اصفهان، گیتی پسند را ۵ بر۳ شکست دادند.

پارسال نیز مصاف دو تیم در اصفهان با تساوی یک بر یک به پایان رسید و امسال نیز در فینال لیگ پارسال که در تیر برگزارشد، تیم مس سونگون ورزقان در اصفهان ۴بر۳ گیتی پسند را شکست داد و حالا با روحیه‌ای خوب بار دیگر به شکست گیتی پسند در اصفهان فکر می‌کند.

همچنین نماینده استان دربازی دوم، ۲۵ اسفند در سالن پورشریفی تبریز میزبان تیم فرش آرا مشهد خواهد بود.

در این مرحله تیم‌های گیتی پسند اصفهان، مس سونگون ورزقان، فرش آرامشهد، مقاومت البرز، کراپ الوند، سن ایچ ساوه، با یکدیگر رقابت می‌کنند.

تیم مس سونگون ورزقان، در سه سال گذشته پیاپی، قهرمان لیگ برتر فوتسال شده است.

نماینده استان درمسابقات باشگاه‌های آسیا هم یک بار قهرمان و یک بار نیز نایب قهرمان شده است و همچنین درباشگاه‌های جهان در رده هشتم ایستاده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.