عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

مردم آنطور که باید، کاندیداهای ریاست جمهوری را نمی‌شناسند

سلیمی گفت: فاصله زمانی تأیید صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری تا انتخابات بسیار کم است و مردم از آن‌ها شناخت کافی ندارند.

اصغر سلیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  با بیان اینکه در بسیاری از کشور‌های دنیا مردم برای شناخت کاندیدای ریاست جمهوری یک سال زمان دارند گفت: در کشور ما این مدت حدود یک ماه است در صورتی که مردم باید از زمان تأیید صلاحیت کاندیدا تا انتخابات ۶ ماه فرصت داشته‌باشند.

او درباره مشخص شدن کاندیدایی که در این روز‌ها زبانزد مردم است گفت: در حال حاضر به صورت صددرصد درباره شخصی نمی‌توان صحبت کرد، چون هنوز تأیید صلاحیت نشده‌اند بنابراین صحبت‌های در این راستا به صورت احتمالی است.

سلیمی در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره کاندیداتوری افراد نظامی چیست؟ گفت: مردم نباید صرفاً، چون شخصی از جناح خاصی است به او اعتماد کنند، آنچه برای ما حجت می‌باشد عملکرد و سابقه آن فرد است.


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه معمولاً تعدادی از کاندیداها به صورت یکباره وارد انتخابات می‌شوند و طوماری از برنامه‌ها و اهداف همراه خود دارند بیان کرد: در حال حاضر مردم به دنبال رئیس جمهوری هستند که بتواند ناجی مشکلات معیشتی‌شان باشد با این وجود از مدت‌ها قبل باید شخص مورد نظر را بشناسند تا رأی دهند.

او در پایان نزدیک‌ترین روز‌ها به زمان انتخابات را بسیار مهم دانست و گفت: در زمان مناظرات آقای احمدی نژاد شاهد بودیم که معادلات انتخابات به صورت عجیبی تغییر کرد و مردم باید هوشمندانه رأی بدهند.

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
الکی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
جون دل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
مزخرفید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
دولت جدید افتتاح جدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
مسخره بازی شروع شد