امام جمعه بوشهر:

بعثت پیامبر(ص) بهترین هدیه به انسان‌هاست

آیت الله صفایی بوشهری گفت: بهترین هدیه خداوند در طول تاریخ حیات انسان بعثت پیامبر اسلام (ص) است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) با قرآن مبعوث شد که جامعه انسانی تا آخرالزمان از ظلمات گوناگون نجات یابد و به نور رسیدن به شخصیت تراز الهی دست پیدا کند.

او با اشاره به اینکه بهترین هدیه خداوند در طول تاریخ حیات انسان بعثت پیامبر اسلام (ص) است، ادامه داد: دنیا هیچ گاه دارای ظرفیت شناخت شخصیت‌های بزرگ و عرشی نیست، ظرف ساحت مقدس پیامبر قیامت و آخرت است؛ جایی که حجاب‌ها برطرف می‌شود و عظمت شخصیت افراد هویدا می‌شود.

امام جمعه بوشهر افزود: خداوند خطاب به پیامبر گرامی اسلام می‌فرماید: تو نه تنها دارای خلق عظیم هستی بلکه بر فراز آن‌ها هستی.

صفایی بوشهری عنوان کرد: امیرمومنان در پاسخ به سوالی درباره اینکه کدام آیه نشانه اوج رحمت خداست، فرمود: آیه «ولسوف یعطیک ربک فترضی‌». در این آیه خداوند به رسول خدا می‌ فرماید ما در قیامت اختیار را به دست تو می‌دهیم هر مقدار که می‌خواهی شفاعت کن و انسان‌ها را از جهنم نجات بده. این قدر به تو قدرت عطا می‌کنیم که راضی شوی.

او ادامه داد: این اوج رحمت خداوند به جامعه انسانی است که این چنین قدرت شفاعت به پیامبر اسلام می‌دهد تا در قیامت اهل جهنم را هم نجات دهد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.