در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

برخورد پلیس با قاچاقچیان لوازم آرایشی و بهداشتی/ تشکیل پرونده قضایی برای خاطیان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ درباره اقدامات پلیس برای برخورد با قاچاقچیان لوازم آرایشی و بهداشتی، توضیحاتی داد.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامیگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدامات پلیس برای برخورد با قاچاقچیان لوازم آرایشی و بهداشتی، اظهار کرد: به دلیل اینکه لوازم آرایشی و بهداشتی  با سلامت مردم سر و کار دارد، پلیس با قاچاقچیان این حوزه قاطعانه و جدی برخورد می‌کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به اینکه افراد برای واردات لوازم آرایشی باید حتما از وزارت بهداشت مجوز‌های لازم را دریافت کنند تا بتوانند آن‌ها را وارد کنند، گفت: اگر مجوزی از سوی وزارت بهداشت دریافت نشده باشد، قاچاق تلقی شده و پلیس با این افراد به طور جدی برخورد می‌کند.

وی تصریح کرد: هنگامی که پلیس با چنین مواردی مواجه شود و افراد را شناسایی کند که لوازم آرایشی و بهداشتی را به صورت قاچاق وارد کشور کرده اند، تمامی اموال شناسایی و توقیف شده و خود فرد هم تحویل مراجع قضایی داده خواهد شد تا مراجع قضایی برای برخورد قانونی با فرد تصمیم گیری کنند.

سرهنگ ولیپور گودرزی با بیان اینکه قاچاق لوازم آرایشی جزای نقدی دارد، گفت: فرد خاطی به عنوان متهم به مراجع قضایی معرفی و پرونده قضایی برای آن تشکیل می‌شود و میزان برخورد مراجع قضایی با فرد خاطی بستگی به میزان کشفیات اجناس قاچاق توسط پلیس دارد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در حوزه لوازم آرایشی احتکار را شاهد نیستیم، اما قاچاق در این حوزه صورت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار