رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور:

۱۰ میلیارد ریال به خانواده زندانیان درکردستان کمک می‌شود

حاج محمدی گفت: به مناسبت بعثت پیامبر (ص) و در این روز‌های آخر سال، ۱۰ میلیارد ریال به خانواده‌های زندانیان کردستان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدمهدی حاج‌محمدی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در آیین آزادسازی ۲۶ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد کردستان در سنندج اظهار داشت: از این رقم، ۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال کمک نقدی و سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال بسته‌های کمک معیشتی است.

او با بیان اینکه وظایف مهمی در قبال معضلات و آسیب‌های اجتماعی داریم، اضافه کرد: آزادی یک فرد از زندان، مصداق حیات‌بخشی است و در این عید مبعث و مبارک، کمک برای آزادی زندانیان، کاری بسیار ارزشمند و به نوعی حرکت در مسیر حیات طیبه است.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به آزادی ۲۶ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در کردستان به مناسبت عیدمبعث اشاره کرد و گفت: ما نگاه ویژه‌ای به کردستان داریم و این امور خیرخواهانه، نشان از آزادگی، روحیه جوانمردی و بخشش این خطه از ایران اسلامی دارد.

حاج‌محمدی تاکید کرد: مردم کردستان بر گردن نظام حق دارند، چراکه دشمن و ضدانقلاب تلاش‌های زیادی برای ناامید کردن این خطه از کشور از نظام اسلامی کرد، اما به واسطه هوشیاری و آگاهی آنان، توطئه‌ها عملی نشد و باز هم اجازه نخواهیم داد دشمنان به اهداف شوم خود برسند.

او با بیان اینکه ماموریت ما تبدیل زندان‌ها به تربیتگاه است، اضافه کرد: وظیفه داریم تلاش بیشتری برای ایجاد اشتغال زندانیان بکار گیریم تا خانواده‌های زندانیان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور اظهار داشت: به واسطه کمک خیرین، امروز یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های زندانیان کردستان توزیع می‌شود و البته این کمک‌ها بیشتر نیز خواهد شد.

در حال حاضر ۱۰ زندان و مرکز اصلاح و تربیت در استان کردستان فعالیت دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.