اولین دوره مسابقات مینی فوتبال کشور در تبریز استارت خورد

مسابقات مینی فوتبال برای اولین بار در سطح کشور به صورت رسمی و طبق آیین نامه‌ی فدراسیون در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،رشته ورزشی مینی فوتبال از دو ماه قبل به صورت رسمی فعالیت خود را زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور آغاز کرده و کمیته مینی فوتبال آذربایجان شرقی نیز زیر نظر هیأت ورزش‌های همگانی استان یک ماه قبل تشکیل گردیده است.

سیروس عباس زاده  مسئول کمیته مینی فوتبال آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با این مسابقات گفت:با توجه به اینکه تبریز شهر اولین‌ها نام دارد در این مورد نیز پیش قدم شد و اولین دوره مسابقات مینی فوتبال در سطح کشور به صورت چهار جانبه و با توجه به چارچوب و آئین نامه ابلاغ شده از سوی فدراسیون ظهر امروز در تبریز برگزار شد.

اوافزود:مسابقات جهانی مینی فوتبال هر دو سال یکبار به صورت جام جهانی برگزار می‌شود و ایران نیز برای اولین بار قصد شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ را دارد.

اوگفت: قطعاً پتانسیل کشورمان در این رشته ورزشی بسیار بالا می‌باشد و این موضوع را تیم ملی فوتسال کشورمان در جهان به خوبی اثبات کرده و نشان داده است که کشور ما در سطح آسیا و حتی جهان حرفی برای گفتن دارد.

او اضافه کرد:سعی مان بر این خواهد بود تا مینی فوتبال آذربایجان شرقی در تمام مسابقات کشوری حضور یابد و این ورزش را در شأن استان آذربایجان شرقی مطرح نموده و بتوانیم استعداد‌های خوبی را در این زمینه به جامعه فوتبال کشور معرفی نمائیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.