احداث شش باب جایگاه عرضه CNGدر جنوب آذربایجان غربی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از احداث 6باب جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در جنوب استان آذربایجان غربی خبر داد.

سید جواد فیض حسینی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب منطقه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: شش باب جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در شهرستان‌های میاندوآب، بوکان، مهاباد ونقده با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال در حال ساخت است.

فیض حسینی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این شش باب از جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در حال احداث بالای 55درصد است،تصریح کرد:با بهره‌برداری از این جایگاه‌ها تعداد جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در سطح منطقه میاندوآب به 61 باب خواهد ‌رسید.

فیض حسینی تاکید کرد: باتوجه به استقبال عمومی شهروندان از سوخت پاک و همچنین صرفه‌جویی در مصرف بنزین، روزانه به‌طور میانگین حدود 500 هزار مترمکعب گاز طبیعی در منطقه میاندوآب مصرف می‌شود و با بهره برداری از جایگاه‌های سی‌ان‌جی در حال ساخت 700 هزار مترمکعب بر ساعت به میزان توزیع روزانه گاز طبیعی در این منطقه افزوده خواهد شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب در پایان با اعلام اینکه 55جایگاه سی‌ان‌جی در منطقه میاندوآب فعالیت دارند، گفت: این تعداد شامل 28جایگاه عرضه سی‌ان‌جی تک‌منظوره و 27 جایگاه دومنظوره است که به صورت شبانه‌روزی در زمینه توزیع سوخت پاک سی‌ان‌جی فعالیت دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سی ان جی ، گاز ، میاندوآب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.