کمک ۵٣٠ میلیارد ریالی سمنانی‌ها به پویش مدرسه‌سازی

مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان گفت: ۵٣٠ میلیارد ریال از سوی مردم نوع‌دوست استان سمنان در اجرای پویش مدرسه سازی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» جمع‌آوری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید هژبری مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان گفت: مردم و خیران استان سمنان استقبال خوبی از طرح‌های اداره کل نوسازی، توسعه وتجهیزمدارس استان سمنان به خصوص در مناطق محروم روستایی با هدف ارتقای عدالت تحصیلی در زمینه زیرساخت‌های تحصیلی داشته‌اند.

او بیان کرد: اجرای پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» در استان سمنان یکی از شاخص‌ترین طرح‌ها و پویش‌ها در این زمینه است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با بیان اینکه اجرای پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» در استان سمنان با استقبال خوب مردم روبرو شده است، تاکید کرد: این طرح در کنار پویش «آجر به آجر» دو زمینه‌ای هستند که در آن مشارکت‌های مردمی برای بازسازی و نوسازی مدارس استان با هر میزان کمک نقدی و غیرنقدی امکان پذیر است و از آن استقبال خوبی نیز صورت گرفته است.

هژبری به کلنگ‌زنی احداث آموزشگاه ۹ کلاسه در شهر گرمسار اشاره کرد و گفت: ساخت آموزشگاه ۱۲ کلاسه شهر گرمساربا مشارکت علیرضا لادن‌مقدم خیر مدرسه‌ساز آغاز شد که نمونه خوبی از مشارکت مردمی درتوسعه نظام تعلیم و تربیت است.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار