خوش رقصی AFC برای سردمداران نفت/ کار سخت تیم ملی فوتبال ایران برای صعود به جام جهانی

کنفدراسیون فوتبال آسیا "AFC" میزبانی بازی‌های مقدماتی جام جهانی و لیگ قهرمانان را به ایران واگذار نکرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا فهرست میزبانان دیدارهای دور برگشت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را اعلام کرد که در این فهرست‌ها خبری از کشورمان در آن نبود.

تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه C رقابت‌های مقدماتی جام جهانی باید با تیم‌های عراق، بحرین، کامبوج و هنگ کنگ بازی کند. میزبانی بازی‌های دور برگشت این گروه در کمال تعجب به کشور بحرین سپرده شده است. طبق گفته علی جوادی (سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال) شهاب الدین عزیزی خادم ۲ روز پس از روی کار آمدن در فدراسیون فوتبال (۱۲ اسفندماه) طی نامه‌ای به AFC خواستار میزبانی ایران از بازی‌های گروه C شد، اما مسئولان AFC به دلیل مسائل مربوط به تحریم و ... با ارسال نامه‌ای به فدراسیون ایران با میزبانی کشورمان مخالفت کردند.

بلاتکلیفی بیش از یکساله فدراسیون فوتبال کشورمان این فرصت را در اختیار سایر رقبا قرار داد تا با استفاده از نفوذ خود بتوانند میزبانی را از آن خود کنند.

البته نباید این موضوع را هم فراموش کرد که طی چند سال اخیر، کنفدراسیون فوتبال آسیا اغلب میزبانی‌ها را از کشورمان گرفته است. ضریب نفوذ و دخالت سیاسی کشور‌های عربی در AFC بی نهایت بالا است و همین موضوع باعث شده تا تیم‌های کشورمان نتوانند از رقبای خود میزبانی کنند. به عنوان مثال پنج‌شنبه کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانان مراحل گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ را اعلام کرد که در کمال تعجب کشور عربستان میزبان ۲ تیم ایرانی (استقلال و فولاد خوزستان) شد.

این در حالی است که از سال ۱۳۹۴ و طبق رای AFC تیم‌های ایرانی و عربستانی باید بازی‌های رو در روی خود را در کشور ثالث برگزار کنند. از طرف دیگر عربستان درگیر جنگ با یمن است و مشخص نیست که آیا می‌تواند امنیت فوتبالیست‌های کشورمان را تامین کند یا خیر.

انتخاب بحرین به عنوان میزبان بازی‌های ایران در مقدماتی جام جهانی هم یکی دیگر از تصمیمات عجولانه و ناعادلانه مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا بود. تیم ملی در دور رفت این مسابقات ۴ بازی با تیم‌های هنگ کنگ، کامبوج، بحرین و عراق انجام داد که از این ۴ دیدار فقط یک بازی در ورزشگاه آزادی انجام شد و در سایر دیدار‌ها تیم ملی کشورمان مهمان بود.

ماحصل این ۴ بازی کسب ۲ برد و ۲ باخت برای تیم ملی فوتبال ایران بوده است و اکنون یوز‌های ایرانی با کسب ۶ امتیاز پایین‌تر از تیم‌های عراق و بحرین در جایگاه سوم قرار گرفته اند و برای صعود به رقابت‌های جام جهانی قطر دیدار‌های سختی پیش رو دارند. کادرفنی تیم ملی و بازیکنان کشورمان حساب ویژه‌ای روی بازی‌های دور برگشت باز کرده بودند، زیرا تیم ملی کشورمان باید در ۳ دیدار از حریفان خود میزبانی می‌کرد. مخصوصا بازی با تیم‌های عراق و بحرین که اصلی‌ترین حریفان ایران برای صعود به جام جهانی به شمار می‌روند. در بازی‌های دور رفت هم تیم ایران به ترتیب با نتایج ۲ بر یک و یک بر صفر مقابل آن‌ها شکست خورده بود.

سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک گفت:‌ سکوت فیفا در این زمینه معنادار است. چطور وقتی حرف وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک مطرح می‌شود فیفا دفاع می‌کند، اما اینجا که بحث حقوق فوتبال ایران است سکوت می‌کند؟ این تصمیم مغایر با اصول فوتبال و رویکردی غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی است.

او افزود: حمایت ما از شیخ‌ سلمان (رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا) اشتباه بود. نتیجه آن را امروز می‌بینیم. باید به آنچه اتفاق افتاده اعتراض کنیم. هنوز روزنه‌هایی وجود دارد. این موضوع کاملا غیرعادلانه و غیرمنصفانه است. قصد دارم با توماس‌باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک مکاتبه و به این رفتار ناعادلانه اعتراض کنم. بعد از آن جلسه مشترکی را هم با عزیزی‌خادم، وزیر ورزش و وزیر امور خارجه برگزار می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


علی جوادی سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال هم اظهار داشت: من از طرف فدراسیون به مردم قول می‌دهم هر آنچه در توان داشته باشیم را از نظر قانونی انجام می‌دهیم برای اینکه این حق را اعاده کنیم. مردم مطمئن باشند ما این حق را نادیده نمی‌گیریم حتی اگر قرار باشد با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در سوئیس جلسه برگزار یا به دادگاه CAS شکایت کنیم.

ملی پوشان کشورمان برای صعود به جام جهانی حتما باید عراق و بحرین را شکست دهند و اگر تلاش مسئولان فدراسیون فوتبال برای تغییر رای AFC مبنی بر میزبانی دیدار‌های گروه C جام جهانی مثمر ثمر نباشد آن‌ها باید غیرت و غرور خود را نشان دهند تا تیم ملی کشورمان برای سومین بار متوالی راهی جام جهانی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
j
۱۰:۰۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
سرمایه و هزینه ای که دراه فوتبال هزینه می شود حتی اگر سوزانده می شد بهتر بود که فقط زیان مال و سرمایه مادی بود و حداقل و کمترین زیان بوداما با ادامه سرمایه گذاری در فوتبال زیان و بدبختی مضاعف نصیب کشور می شود حداقل آن تحقیر و تضعیف شدن در برابر کشوری مانند بحرین است که هنوز هویت آن محل تردید است ایران متمدن وبا سابقه در برابر بحرین قرار می گیرد که نمی توان مقایسه کرد و دیگر کشورهای عقب مانده امیدوارم از عصر تخقیر این سرزمین بزرگ بواسطه بی ارزشترین پدیده هر چه زودتر آزاد شویم
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۴:۵۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
عاقبت کار در فوتبال چیزی جز تحقیر و بدبختی و هدر رفت سرمایه های مادی و انسانی کشور نیست و بدتر از این خواهد شد انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۴:۵۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
عاقبت کار در فوتبال چیزی جز تحقیر و بدبختی و هدر رفت سرمایه های مادی و انسانی کشور نیست و بدتر از این خواهد شد انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
چرا باید بده یه ورزشگاه سالم ما داریم اصلا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
در این فوتبال رو تخته کنن یک مملکت راحت میشن وبهترین کار اینه که از رقابتها ایران انصراف بده و اینقدر مملکت رو خار نکنن تا جواب دندان شکنی باشه برای AFC
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۰:۰۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود بر شما اگر به همین نظر بلند و با ارزش توجه وعمل می شد در کمترین زمان به توسعه پایدار در همه زمینه ها و اقتدار ملی در همه ابعاد می رسیدیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۰۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
چرامسولین فکری یااعترازی نمکنن اندازه عراق هم نیستن چراتحریم نمیکنن یک سال اصلان بازی نشه مگه ۰ی میشه بهترازاینه که هرتصمیمی اوناگرفتن بایدعمل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۱:۴۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
وقتی اینطوری میفتیم بجون هم معلومه همیشه شکست میخوریم. ما یکی از بیرون میخوریم دو تا از داخلیا.واقعا متاسفم به خودمون...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
اگه استقلال قهرمان نشه یعنی همه مقصرن
متاسفم برای این فوتبال که بچه بازی شده
به جنبه بازی شده
خاک بر سر هرکی تهمت ناروا به بقیه میزنه
این آدما خیلی کم هستن ولی هدفدار نظر های تکراری میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
بله،متاسفانه یه عده استقلالی که از عملکرد تیمشون سرخورده هستن زمین و آسمون رو به هم می بافن و همه رو مقصر ناکامیهاشون میدونن.هر جا که صحبتی از فوتبال بشه فورا حمله می کنن و میگن همه فدراسیون پرسپولیسیه.پرسپولیسیها هم که قبلا جواب اینها رو نمیدادن،از خیانت یه عده استقلالی نما در باشگاه های آسیا ناراحت شدن و مدتیه دارن جواب استقلالی ها رو میدن.این خوب نیست.بهتره گذشته فراموش بشه و هر تیم به خودش برسه.همه ما ایرانی هستیم و این بسیار مهمتر از رنگهاست.
Iran (Islamic Republic of)
ا ب
۲۱:۲۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
ای اف سیرک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
اصلا این مهم نیست که ایران کجا بازی کنه
اگرقراره ایران ازاین گروه سعودنکنه چه بهترکه بجام جهانی نره ان شاالله ایرانن بابازی قیرتی درورزشگاه بحرین تیم این کشورومقتدراننه شکست میده تابحرینیها جواب توهین به سرودملی روبشنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
مگه همون قبل نامه نزدن گفتن به این دلیل (امکانات داغون شهر های قرمز کرونایی ، عدم توانایی ..) شما نمیتونید برا جام باشگاه ها میزبان باشید . فقط درخواست دادن مسئولین محترم هیچ مذاکره ای هم نکردن بعد میگین حقمون رو خوردن مگه تلاشی کردین که حق رو بگیرین آقایون مهندس دانشگاه آزادی ؟ وقتی علی کریمی که مردمیه در نیاد معلومه میشه ک امیدی دیگه به این فوتبال و مسئولاش نیست . بازیکن تو پرسپولیس بازیش نمیدن چون بدرد نمیخوره یه استپ بلد نیست بکنه بعد میاد استقلال مگه میشه ؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
بهتر استرس کمتر حیف ومیل بیت المال کمتر
Canada
ناشناس
۱۹:۲۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
حتی دم دهان سازمان ملل را با پول بستند
تا پول است
عدالت برقرار نمیشه
همه را با پول میخرند و بس
Canada
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
تا پول مفت و حرام نفت ومشتقات اش است
بی عدالتی و خرید وجدان و شعور دولتمتدان ادامه خواهد داشت
تا میخواهند از حق و مظلوم دفاع کنند
سریع واردات تجهیزات جنگی ووو را از این کشورها متوقف میکنند
انها هم لال و صم و بکم و عمی میشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
تلاش مسئولان فوتبال کشور؟؟؟؟؟
این به اصطلاح مسئولان فقط به فکر جیب خودشون و اطرافیانشون هستن نه چیز دیگه،
واسه اینا ایران مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۸:۵۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
این همه ظلم و ناحقی برای فوتبال ایران بعلت : کم کاری و ندانم کاری مسئولان ورزشی هست. وقتی فدراسیونها مشغول جنگ قدرت و بخوربخور هستند . انتظار زیادی نباید داشت.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۲۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
وقتی یک عده خائن و وطن فروش در این مملکت به مسئولیت میرسند بیشتر از این نمی توان انتظار داشت تازه اول راه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
مردم ما مرد روزهای سخت هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
تو نظرات کلمه ،لنگ،الکیسه برایم سوال بود که یعنی چه؟چه واژه هایی تو فوتبال اومده ولی چیزی که مهم است سربلندی نمایندگان ایران تو این گروه،حالا میخاایران بازی بشه یاکشور دیگه
Iran (Islamic Republic of)
Aa
۱۷:۲۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
کجای کارو درست عمل کردیم وضعیت لیگ خودمون چطوره رسما در حد آماتوریم نه استادیوم مناسب نه زمین تمرین مناسب با این وضعیت فقط یه ادعا داریم و البته یه دنیا توهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
علنا شده عین جنگ گلادیاتور و پادشاه که گلادیاتور رو با زنجیر بسته بودند گفتن با شاه بجنگ.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
آه، ای ارتش لنگ بپاخیز و با جام قهرمانی باشگاههای جهان برگرد.(توروخدا مواظب باشید )
قسمتی از دیالوگ فیلم ماندگار بچه‌های بابامسعود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
آه، ای ارتش الکیسه جام ندیده بپانخیز و جام قهرمانی باشگاه های جهان پیش کش، در آسیا 6 تا نخور.(توروخدا اصلا شرکت نکن )
قسمتی از دیالوگ فیلم ناماندگار بچه های مافیای پاپا مسعود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
تنها چیزی که از وزارت لنگی و فدراسیون لنگی دیدیم،تحقیر بوده و دیگر هیچ.#بابامسعود #مامان آذز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
تحقیر رو خوب اومدی.ادامه بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
هیچ تیمی راحت به جام جهانی سعود نمیکند مسیر دشوار است برای ما دشوارتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
چرا میخواین در بهرین بازی کنید که دوباره به سرود ملی مان هو بکشند . یا در عربستان که امنیتی وجود نداره اگه یمنی ها ورزشگاه های عربستان را بمباران کردن چه خواهید کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
منفور مثل لنگ.#الپیزوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
تهوع آور مثل الکیسه.الکیسه السعودی الدوچرخه
تو همونی هستی که همیشه می نوشتی لنگی های دوست داشتنی و یکی اومد برات نوشت کیسه های منفور و منفور مثل کیسه.
حالا همونو اسکی رفتی تحویل دادی؟ فقط همین از شما برمیاد ؛ اسکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
قدرت مافیایی اون تیم خاص داره که دوتا وزیر مملکت کارشون شده کری خوندن و هواداری تیم خاص
قدرت مافیایی اون تیم خاص داره که 10 سال به 10 سال جام نمیگرفت در دوره 4 ساله باباشون 4 تا جام گرفت
تا بابا نرفته از قدرتش استفاده کنید و کمی هم برای تیم ملی خرج کنید جای دوری نمیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
چه جوک بی مزه ای بود...
الکیسه مافیایی رانتی جام ندیده و این حرفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
با افتخار لنگی اَم.#الپیزوری عشق منی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
بی افتخار الکیسه ای.#الکیسه السعودی النفرت الهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
لنگ چقدر جام آسیایی دیده؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
آخی ، نیست الکیسه تازه از فینال آسیا اومده و 70 تا جام داره!
شما تو آسیا 6 تا نخور جام آسیایی پیشکش
بین 4 تیم با حمایت ها اول شدن واقعا افتخار داره.مفتخر باش
ضمنا نائب قهرمانی ها و قهرمانی جام در جام آسیایی پرسپولیس یادت باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
آخی ، نیست الکیسه تازه از فینال آسیا اومده و 70 تا جام داره!
شما تو آسیا 6 تا نخور جام آسیایی پیشکش
بین 4 تیم با حمایت ها اول شدن واقعا افتخار داره.مفتخر باش
ضمنا نائب قهرمانی ها و قهرمانی جام در جام آسیایی پرسپولیس یادت باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
مگه ما هم نفت‌نداریم
Iran (Islamic Republic of)
تراکتور
۱۵:۵۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
به نظرم الان استقلال باید از مافیای قدرتمندش استفاده کنه و حق از دست رفته همه ماها رو بهمون برگردونه.میزبانی حق ماست
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۵:۳۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
از اینکه استقلالی هستم خجالت میکشم.همش حسرت و تحقیره.تا کی باید تحمل کنیم و موفقیت پیروزی و سپاهان و تراکتور رو ببینیم؟.فقط بلدیم بگیم بابا مسعود.چرا خودمونو گول می زنیم؟بسته دیگه.چرا قبول نمی کنیم ایراد از مدیریت باشگاهه؟.آخه فکری مربی بود؟.مجیدی باید مربی باشگاه استقلال باشه؟.همین مجیدی مقصر اصلی شکست از تراکتور نبود؟.چرا استراماچونی رو نگه نداشتید و برنمی گردونینش؟.یکی نیست حرفهامو به گوش مسئولین باشگاه برسونه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
الکی خودتو استقللال جا نزن ،لنگی
Iran (Islamic Republic of)
استقلال
۱۶:۴۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
استقلالی هستی..لنگی ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
لنگی خودتی.به خاطر امثال شماست که ما بیچاره شدیم.اولا یاد بگیر اسم باشگاه استقلال رو درست بنویس.اون استقللال نیست و استقلاله.دوما خوب متنو بخون بعد نظر بده.سوما شما فقط بلدید الکی حمایت کنید و تحمل انتقاد درست رو ندارید.به خاطر همین کارهای شماست که وضع باشگاه اینجوریه.چند ساله استقلال درگیر مدیریت نالایقه؟تو که مثلا استقلالی هستی برای این تیم چی کار کردی؟من حداقل واقعیت رو میگم.تو چی؟صبح تا شب از پیروزی و بابا مسعود گفتن و مثل تو ،خودی رو زدن چه سودی داره؟مدیریت باشگاه باید تغییر کنه و یه مربی خوب بیاد.همین.دیگه پاسخ امثال تو رو نمیدم.من استقلالی ام و تیمم رو دوست دارم اما از عملکرد تیم خسته هستم و عقیده دارم باید به جای حمایت الکی و درگیری با بقیه، به خود تیم رسیدگی بشه.بای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
لنگی خودتی.به خاطر امثال شماست که ما بیچاره شدیم.اولا یاد بگیر اسم باشگاه استقلال رو درست بنویس.اون استقللال نیست و استقلاله.دوما خوب متنو بخون بعد نظر بده.سوما شما فقط بلدید الکی حمایت کنید و تحمل انتقاد درست رو ندارید.به خاطر همین کارهای شماست که وضع باشگاه اینجوریه.چند ساله استقلال درگیر مدیریت نالایقه؟تو که مثلا استقلالی هستی برای این تیم چی کار کردی؟من حداقل واقعیت رو میگم.تو چی؟صبح تا شب از پیروزی و بابا مسعود گفتن و مثل تو ،خودی رو زدن چه سودی داره؟مدیریت باشگاه باید تغییر کنه و یه مربی خوب بیاد.همین.دیگه پاسخ امثال تو رو نمیدم.من استقلالی ام و تیمم رو دوست دارم اما از عملکرد تیم خسته هستم و عقیده دارم باید به جای حمایت الکی و درگیری با بقیه، به خود تیم رسیدگی بشه.بای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
لنگی جماعت همیشه باید خودش را یکجا نشون بده!شما لنگی نظر نده
Iran (Islamic Republic of)
الکیسهتقلال
۱۹:۱۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
اون الکیسه ست که همه جا خودشو نشون میده.مخصوصا تو زمین با خوردن 6 گل؛گل میکاره و خودشو حسابی نشون میده.تو فضای مجازی اما پر ادعاست.الکیسه جان شما نظر که هیچ،اصلا سخن مگوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
اون الکیسه ست که همه جا خودشو نشون میده.مخصوصا تو زمین با خوردن 6 گل؛گل میکاره و خودشو حسابی نشون میده.تو فضای مجازی اما پر ادعاست.الکیسه جان شما نظر که هیچ،اصلا سخن مگوی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی از تهران
۱۴:۱۲ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
آفرین به صداقت شما خدارو شکر میکنم بالاخره توفیق شد یه آدم صادق در جمع طرفداران استقلال پیدا شه
Germany
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
کوتاهی از خودمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
چرا هروقت از وزارت ورزش و فدراسیون انتقاد میشه لنگیا ناراحت میشن؟#بابامسعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
چی می گی الکیسه جون؟ پاپا مسعودت نتونسته براتون جام بیاره ناراحتی؟ حالا خوبه کل فدراسیون و پول بیت المال و رانت و فساد و مافیا و پول السعودی و داوری و آقازادگی و حمایت و... دست شماست.
#پاپا مسعود
#رانت
#فدراسیون کیسه ای
# مافیا
#گشنه
#السعودیه
#داوری
#...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
قسم میخورم تنها دلیل موندن سلطانی فر و استیضاح نشدنش توی این سالها فقط و فقط کمکش به تیم پیروزی بوده و هست؛و چه از طرف دولت و چه مجلس برای این کار میخوانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
هرگز برای اثبات حرف دروغت قسم نخور.کار بدیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
بابامسعودشون چون میبینه تیم خاص لنگش نمیتونه مقام آسیایی بیاره درحال تلاشه استقلال را به مسابقات آسیایی در عربستان نفرسته تا تیم دوسال محروم بشه!ولی کورخونده بابامسعودشون با نوچه های لنگیش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
الپیزوری سوراخه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
الکیسه السعودی النادی الششتقلال الچهارتقلال الشیش در آسیاخور الدوچرخه ساز التاج الصغیر السولاااااااااااخه
السعودی عزیز لطفا اسکی نرو . ما ایرانیهای گل ، ال نداریم . ال مال شما السعودیهاست .
بعدشم اصلا فکر کن ما پیروزی هستیم . باشه قبول . شما چی هستید ؟ دوچرخه سازان ؟ تاج حکومتی ؟ یا الاستقلال که واژه ای السعودی خالصه . برو درستو بخون .
خدا رو شکر دوچرخه ساز تاج حکومتی سعودی نیستیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
الکیسه السعودی السوراخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
فقط تیمامون رفتن عربستان مواظب باشن عربستان امن موشک خورش خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
فقط ایران مراقب عراق باید باشه . عراق توشون قویه. بقیه همه کشک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
میزبانی حق ایرانن بود ایران تمام بازیهای دوررفت روخارج از کشوربوده
اگرمسائل بهداشای بهونه هست پس بایدایران بازیهاشوبدون تماشاچی برگزارکنه تادیگه داخل کشور بحرین بی احترامی به سرودملی نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
الکیسه ها ، الحمله
بیاید ، فرصت رو از دست ندید
باز تو فضای مجازی فرصتی فراهم شده تا خودتونو آروم کنید و تهمت و جنجال راه بندازید
اگر در زمین نتیجه نمی گیرید . اگر خسته هستید . اگر... ؛ خوب فضای مجازی که هست
بیاید فرصت از دست میره ها...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
دوستان لنگی که کامنت میزارن روشون نمیشه از وزیر انتقاد کنند ))
حق دارید والا نمک پرورده اید
یه نفر فقط گفته علی کریمی و مهدوی کیا باید رئیس فدراسیون میشدن، در جواب ایشون باید گفت دوست عزیز، کل لیگ از فساد لنگ خسته شدن همه دوست داشتن یه فوتبالی رئیس فدراسیون بشه نه یک لنگی که جام های سال بعدم براتون با اسنپ بفرسته.. افتاد؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
چه رویی داری کیسه جان؟
برادر،با این همه رانت و مافیا و فساد و پول بیت المال و نفوذی و داوری به نفع و حمایت و تبلیغ و برنامه ریزی و توسل به لیدرها و کارهای قانونی و غیر قانونی و گشنگی و پول سعودی و... که دارید بازم ادعای کمبود و حمایت شدن دیگری رو دارید؟!
ادعا نکن.تهمت نزن.تو زمین خودتو نشون بده
حالا افتادددددددد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
ایکاش وزارت ورزش و فدراسیون تیم ملی رو هم به چشم پیروزی می دیدن، آقای کفاشیان که گلوش رو پاره کرده بود برای پیروزی الان کجاست که به داد تیم ملی برسه؟؟ آقای سلطانیفر که زودتر از پیروزی به قطر رسیده بود الان کجاست که به تیم ملی کمک کنه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
این حرفها رو کی یادت داده؟
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۳:۳۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
تا فرصت باقی است باید اعتراض وجلو گیری شود میزبانی ایران اگر خوب نباشد که هست برای آنها که درجنگ و...هستندبدتر
Iran (Islamic Republic of)
هوادار فوتبال
۱۳:۳۳ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
ايران اگردو بازي كامبوج و هنگ كنك را برنده فرض كند از بازي در مقابل بحرين و عراق يكي را ببازد قطعا از راهيابي به جام جهاني باز مي ماند ... البته بدليل اينكه بازيها چه در ايرن و چه در جايي ديگر بدون تماشاچي خواهد بود قطعا و يقينا بايد فرض بدانيم كه در هر استاديومي ايران بدون تماشاچي خواهد بود پس بايد به توانايي و قدرت فكر وانديشه مربي و بازيكنان تكيه كنيم تا از بازيهاي مقدماتي همه را برنده از ميدان خارج شويم . ويلتموس به همراه رئيس فدارسيون وقت به فوتبال ايران خيانت كرد .
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۳:۳۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
اشکالی نداره تو خونشون حذفشون میکنیم
-
t.a
۱۳:۱۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام :
احتراما اگه توانستیم که اصلاح میشود .درغیراینصورت باید ازشرکت درفوتبال آسیایی وجهانی انصراف بدهیم .فکرکنم این عاقلانه ترین تصمیم باشد .چون بقیه را ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
بهتره بگید خوش رقصی وزارت ورزش وفدراسیون فوتبال اونا کار خودشون رو میکنند ای مسوولین ما هستن که عین یک بز نشستن دارن نگاه میکنند وفقط حرف میزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
فوتبال ما سالهاست به واسطه حضور مدیران غیر فوتبالی و لابی شده وجه بین المللی نداره، انتخاب یک مدیر فوتبالی مثل دایی یا کریمی میتونست اعتبار از دست رفته رو برگردونه که متاسفانه توجهی به این موضوع نشد. حالا مدیری اومده که هیچ جای دنیا نمیشناسدش، حرف ش در سطح آسیا و جهان ارزشی نداره ، فوتبال ایران رو به نابودیست ، با این نوع مدیریت نابود شدن حق فوتبال ماست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
لعنت به afc شیخ سلمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
ایران هم به این شیخ سلمان بحرینی رای داده بوده شماها چرا اینقدر ساده لوح بودید عربها با ما دشمنی می کنند بعد ما به اینها اعتماد می کنیم عین برجامتان که به کدخدا و اروپا اعتماد کردید و کتکش را مردم میخورند هیچ چیزتان درست در نمی آید.و درس نمی گیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
اون نماینده ایران که به این رای داد باید جوابگو باشه الان . اگه تیم ملی بره بحرین و تیمهای باشگاهی برن عربستان و بدتر از اون پرسپولیس بره هند من خودم رسما میام در فدراسیون فوتبال رو گل میگیرم
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۲:۰۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
بازم همون سناریو تکراری . بازم یک تصمیمی گرفته شد که باب میل و خواسته ما نیست و در مقابل به جای کالبدشکافی درست و اصلاح کردن ایرادات خودمون تقصیر رو گردن ای اف سی و فیفا و یوفا و همه جا انداختیم . محض رضای خدا واسه یک بار هم که شده دنبال مقصر در بیرون از کشور نگردیم بلکه بیشتر این مشکلات و بی توجهی از داخل کشور خودمونه.نمیشه که کل دنیا با ما دشمنی داشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
شما و امثال شما یه چیزی شنیدید و یکسره تکرار می کنید. ایران تا چند سال پیش غیر از استادیوم فرسوده آزادی ورزشگاه دیگه ای نداشت ولی الان ما 6-7 تا ورزشگاه نسبتا خوب و آبرومند تو شهرهای مختلف داریم که میتونه میزبان بازی ها باشه. الان هم که تماشاچی وجود نداره که بخواهیم مساله حضور بانوان رو مطرح کنیم. از نظر آب و هوا هم که اوضاع بهتری نسبت به بحرین داریم. هتل خوب و درجه یک هم کم نداریم. شما فکر نکنید که بازیکنای ما که میرن تو این کشورها همیشه میرن تو هتل 7 ستاده. معمولا بخاطر خبث طینت ذاتی که حکام عرب دارن تو یه هتل داغون بچه های ما رو جا میدن و کلی اذیت می کنن. چطور تا چند سال پیش هیچ مشکلی وجود نداشت ولی بعد از ماجرای منا و کنسولگری عربستان تو مشهد این بازی ها شروع شد. همه چیز سیاسیه عزیز و فراتر از اون بحث نژاد پرستیه. متاسفانه جهالت و نژادپرستی اکثر اعراب حجازی داستان دیروز و امروز نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
میخوای بگی گوای هند خیلی با امکانات هست؟ عدم حضور تمام نماینده های فوتبال ایران در بازیهای اسیایی با حمایت قاطع ایرانیها مواجه میشه . این تنها راه حل هست اگر afcتجدید نظر نکرد . بحث استقلال و پرسپولیس هم نیست بحث شرافت ایرانیهاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
نتیجه حاکم بودن فساد در ورزش،چیزی نیست جز تحقیر.
مرگ بر فساد.
مرگ بر تبعیض.
مرگ بر مهندسی لیگ.
Iran (Islamic Republic of)
هوتن
۱۲:۵۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
مرگ بر نادی الاستقلال سعودیه....اقایون استقلالی خوشحالن چون امسال تو اسیا تنها تیم میزبان ایرانی است
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۱۰:۵۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
نمیدونم چرا یه عده کیسه میخوان از آب گل آلود ماهی بگیرن
وجودشو داشته باشید، غیرتشو داشته باشید و در لیگ بجنگید و مثل ترسوها پشت دیگر مسائل پنهان نشید
اگه همینطور ادامه بدید مجددا بارها و بارها شکست خواهید خورد
Iran (Islamic Republic of)
روح الله
۱۰:۴۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
این چه ذلتی هست که اگه به اعتراض ایران رسیدگی نشه بچه ها با غیرت صعود میکنند / مطمئن باشید اگه الان شل بگیریم در آینده نزدیک ما رو مجبور میکنن که داخل اسراییل بازی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
نرید واسه بازی اگر مردید afc و فیفا را تحریم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
متاسفانه تیمهای باشگاهی و حتی تیم ملی قربانی حمایتهای وزارت و فدراسیون از یک #تیم خاص شدن.مرگ بر فساد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
آره،تیم خاص السعودی الکیسه.راست گفتی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
رییس مافیا کیه؟ مسعود سلطانی فرِ.....البته مافیایی که فقط برای لنگیاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
بوی کیسه سوزی میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
رئیس مافیا :
الکیسه السعودیه النادی الدوجرخه (چ ندارن) الساز الفساد التاج الششتقلال الجهارتقلال الرانت الکشنه (گ ندارن) السعودی الخالص السوزش الگچ الپژ الحکومتی ال...
المحموت الکتری - الکلاه الکیس - الفرهان المجیتی - القلعه النوعا - الآرش البحرانی ال و الغیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
سلطانیفر،تاج،شکوری،درودگر و بقیه لنگیا که وزارت ورزش و فدراسیون دستشون هست بیان جواب بدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
الکیسه ی العزیز :
همه اینایی که نام بردی به همراه رانت و فساد و مافیا و حاشیه و پول بیت المال و داوری و گزارشگر و نفوذی ها و آقازاده ها و .......
دست شماست با اینحال نتیجه نمیگیرید و این بلاها رو هم سر فوتبال آوردید . تا شماها هستید وضعیت همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
وقتی سومدیریت وسیاست بازی و رابطه بازی ورزش مملکتو به نابودی کشانده چه نتیجه ای غیرازین میتونه داشته باشه.کدام زیرساخت رودارید که ادعا میکنید؟داورویدیویی دارید؟؟؟پروتکل های بهداشتی رعایت میشن؟؟وقتی نااهلان سکان ورزش رودردست دارند بحرین هم برای ما واق واق میکنه...به برکت مسولین ابهت ایران وایرانی زیر صفر رسیده وبا خفت زورگویی های کشورهای مینیاتوری رو هم باید تحمل کنیم...وای برشما بی عرضگان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
عاقبت مدیریت لنگیا در ورزش =نکبت و بدبختی.
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۳:۱۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
عاقبت مدیریت استقلال واسه همه الگو شده بایرن باید بیاد از استقلال الگو بگیره از قهرمانی پیاپی لیگ برتر تا صعود متوالی به فینال لیگ قهرمانان آسیا واسه ما لنگیا آرزو شده!!! نه واسه شما!!! با این مدیریت تیمتون لیگ قهرمان آسیا که هیچی جام باشگاه های فوتبال جهان رو بعد از شکست برنده لیگ قهرمانان اروپا میبرید زیر سر!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
وقتی امثال سلطانیفر و تاج به دنبال مهندسی لیگ و قهرمانی سوگلیشون هستند و تمام امکانات برای یک تیم خاص فراهم بشه معلوم هست که بقیه تیمها باید تاوانشو بدن.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محمد
۱۰:۳۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
دقيقا كاملا درسته حتي اينا كيروش مربي به اين باكلاسي رو هم به خاطر تيم خاصشون فراري دادن نتيجش شد ويلتموس با اون قرار داد هنگفت كه از بيت المال رفت لعنت به بي عدالتي و مسئول بي خاصيت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
منظورت نادی الاستقلال سعودیه دیگه؟؟؟ واقعا گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
این افتضاح حاصل عملکرد وزارت و فدراسیون لنگیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
حالا خوبه کل فدراسیون و مافیا دست شما الکیسه هاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
اگه اهالی فدراسیون نتونن این برنامه ریزی ا اف سی رو که معلومه با تبانی و برای حذف کردن ایران بود تغییر دهد باید برای حفظ اعتبار و آبروی ایران از تمامی بازیها چه باشگاه های آسیا و چه بازیهای مقدماتی جام جهانی کنار به کشیم تا بی ارزش و بی اعتبار نشویم برای ما ایرانی ها آبرو و اعتبارمان از جام جهانی و باشگاه های آسیا خیلی مهمتره
Iran (Islamic Republic of)
saeid
۰۹:۴۳ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
دقیقا همون بلایی که سر پرسپولیس آوردن در فینال قهرمانان آسیا میخوان سر تیم ملی بیارن. واقعا AFC کلا دست یک عده نامرد افتاده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
کوتاهی از وزیر ورزش است وزیر ورزش استاندار گیلان بود وعملکرد بسیار ضعیفی داشت من که یه فرد معمولی هستم میدانم سلطانی سزاوار پست و مدیریت نیست واما شما چرا....
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۰۹:۲۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
لعنت به مسئول بی عرضه
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۹:۱۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
جالب اینه هیچ جای غرب آسیا فوتبال اندازه ی ایران پرطرفدار نیست!
ای اف سیرک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
وقتی به ایران ظلم کردن همیشه ایران جوری جواب میداد بهشون که پشیمون بشن مثل بازی پرسپولیس و النصر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
به اوج رسیدن با پشت سر گذاشتن از سختی هاست
آخرین اخبار