عضو هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی عنوان کرد:

حل مشکلات شهرداری‌ها نیازمند حضور افراد سالم در شورای شهر

حجت الاسلام سبزی گفت: حل مشکلات شهرداری‌ها نیازمند حضور افراد سالم در شورای شهر‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حجت الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی استان مرکزی گفت: حل مشکلات در فضای شهرداری‌های کشور نیاز به حضور افرادی سالم در بدنه‌ی شورا‌های شهر‌ها را دارد.

حجت الاسلام سبزی افزود: می‌طلبد همه با کمک به هیات‌های نظارت و با انتخابی صحیح، هوشمندانه، برای انتخاب افراد انقلابی و پاک دست و انتخاباتی پرشور تلاش کنند.

او اضافه کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده‌ی اقتدار کشور است و همه باید با انتخاب صحیح مسیر توسعه و آبادانی کشور را هموار نماییم.

عضو هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی استان مرکزی بیان کرد: اعضای هیات نظارت در شهرستان‌های دارای ۵ عضو و در بخش‌های تابعه نیز ۳ عضو دارد که احکام مربوطه هم صادر شده است.

علی میرزایی فرماندار ساوه هم گفت: در سطح شهرستان ساوه کمیته‌های مختلفی برای ترغیب، اقناع و مشارکت احاد مردم در انتخابات در حال تشکیل است.

میرزایی افزود: با توجه به نظر رهبر معظم انقلاب در خصوص مشارکت مردم در انتخابات، همه‌ی زیرساخت‌های لازم اعم ازسخت افزاری و نرم افزاری برای برگزاری یک انتخاب صحیح فراهم شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.