در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

سرانجام پرونده شهدای محیط بان چه می شود؟

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره آخرین وضعیت پرونده شهدای محیط بان کشور توضیحاتی داد.

 سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت پیگیری پرونده شهدای محیط بان کشور، اظهار کرد: تعدادی پرونده در کشور مطرح می‌شود و تعدادی از عزیزان در حین خدمت در بحران هایی، چون سیل، زلزله، آتش سوزی و ... جان خود را از دست می‌دهند که به آنان شهید راه خدمت می‌گویند، اما مردم عزیز کشور بدانند که بنیاد شهید آخرین مرحله تعیین احراز مصادیق شهادت است.

او در ادامه بیان کرد: برای اینکه افرادی که در راه خدمت جان خود را از دست می‌دهند، شهید نامیده شوند باید دستگاه‌های مختلفی، اقداماتی را انجام دهند، سپس پرونده آن‌ها برای تعیین تکلیف به بنیاد شهید ارسال شود، برای نهایی شدن پرونده شهدای محیط بان کشور نیز باید این سلسله مراتب و اقدامات انجام شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: درباره مدافعان سلامت که در زمینه کرونا جان خود را از دست دادند، ۲۷۷ پرونده از مرجعی که بر اساس قانون متولی این امر بود به بنیاد شهید ارسال شد و تا این لحظه ۱۴۴ پرونده تعیین تکلیف شده است و تا پایان هفته ۹۳ پرونده دیگر نیز نهایی می‌شود.

اوحدی گفت: بنیاد شهید برای خود افتخار بزرگی می‌داند که در خدمت خانواده شهدا و عزیزانی باشد که جان خود را در حین خدمت از دست داده اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار