بازگشایی راه ۲۶۲ روستای استان اردبیل/ کلیه محور‌های مواصلاتی باز است

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیـل گفت: با تلاش راهداران راه ۲۶۲ روستای استان برف روبی و بازگشائی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیـل در بازدید از محور نیر_سراب و گردنه صائین گفت: راه ۲۳۰ روستا در شهرستان‌های گرمی، خلخال، کوثر، اردبیل، مشکین شهر و نیر مسدود است و اکیپ‌های راهداری با همه توان در حال بازگشایی این راه‌ها هستند.

او فعالیت ۸۰ اکیپ راهداری زمستانی در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل را عنوان کرد و افزود: درحال حاضر کلیه محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با بیان اینکه شهرستان‌های نیر و نمین با ۳۰ سانتی متر و اردبیل و خلخال با ۲۰ سانتی متر بیشترین بارش‌ها را داشته اند افزود: ۶ هزارو ۸۰۰ کیلومتر باند برف روبی انجام و ۲۰۱ نفر راهدار با ۱۱۷ دستگاه ماشین آلات در این برف مشغول خدمات رسانی به مردم عزیز بودند.

وثوقی تصریح کرد: در طرح زمستانی امسال ۴۲۰ نفر نیروی راهداری در گردنه ها، محور‌ها و راهدارخانه‌های استان با ۲۳۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین مستقر شده اند.

او ذخیره سازی ۲۸ هزار تن مخلوط شن و نمک جهت انجام عملیات برف روبی را بیان کرد و از مردم و مسافران خواست قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.