آغاز سومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری

توزیع ۱۵۰ میلیارد ریال کمک مومنانه در قالب سومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار پاسدار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: توزیع ۱۵۰ میلیارد ریال کمک مومنانه در قالب سومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان آغاز شد.

او افزود: این کمک‌ها به همت و تلاش همه مجموعه‌ها از جمله بهزیستی، هلال‌احمر، کمیته امداد امام، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان و خیرین تهیه شده است که به مناسبت عید مبعث و همچنین آغاز سال جدید، بین نیازمندان، محرومان و آسیب‌دیدگان از شیوع کرونا توزیع خواهد شد.


بیشتر بخوانید


اکبری اضافه کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا و فعال شدن قرارگاه کمک مومنانه در استان بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان کمک جمع‌آوری و بین نیازمندان در قالب بسته‌های معیشتی، بهداشتی و تهیه جهیزیه و کمک به مراکز درمانی استان توزیع شده است.

او به استمرار و ادامه دار بودن کمک‌های مومنانه تا پایان بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: همه پایگاه‌های بسیج، مساجد، دفاتر ائمه جمعه برای جذب کمک‌های مردمی آماده هستند.

اکبری افزود: مرحله بعدی کمک مومنانه در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

نرگس عسگری مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری نیز در این رزمایش گفت: با کمک خیرین دو هزار و ۹۰۰ بسته مواد غذایی، پوشاک و کفش به ارزش هشت میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال تهیه شده است.

او افزود: یک میلیارد ریال نیز کمک نقدی به حساب مددجویان واریز شده است.

عسگری به تهیه و توزیع ۵۳ کمک جهیزیه برای مددجویان و جامعه هدف زیرپوشش این نهاد خبر داد و گفت: بیش از ۴۰ هزار نفر از جمعیت استان زیرپوشش خدمات این سازمان قرار دارند.

علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در این مرحله رزمایش ۱۷ هزار بسته مواد غذایی تهیه شده که ارزش هر بسته پنج میلیون ریال است.

او افزود: این بسته‌ها با همکاری ۱۸ اداره کمیته امداد امام و ۹۲ مرکز نیکوکاری استان از محل کمک‌های خیرین تهیه و بین نیازمندان و جامعه هدف این نهاد توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار