آسیب توفان به ۱۵۰ تا ۲۰۰ درخت در شیراز

معاون شهرداری شیراز با اشاره به اینکه توفان دیشب خسارت مالی زیادی به جا نگذاشت، گفت: متاسفانه توفان شب گذشته به حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ درخت در مناطق یازده گانه شهر شیراز آسیب وارد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا محمد حسن پور با اشاره به اینکه توفان شب گذشته باعث تخریب تابلو‌های زیادی در سطح شهر شیراز شد، افزود: شهرداری شیراز و مجموعه خدمات شهری از یک ماه گذشته تمام تلاشش را برای آماده سازی و زیبا سازی فضای مناسب شهری برای ایام نوروز به کار گرفته بود بطوریکه در این مدت تمام تلاشمان را برای نبود یک ذره خاک و لکه‌ای که باعث نا زیبا شدن شهر می‌شد را از بین بردیم که متاسفانه توفان شب گذشته تمام این زحمات را به باد داد.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز با بیان اینکه تند باد و توفان شیراز شامگاه گذشته خسارت ریالی زیادی را بر شهر وارد نکرد، گفت: اما متاسفانه تند باد و توفان شب گذشته به تعداد زیادی درخت در مناطق یازده گانه شهرداری و سطح شهر شیراز آسیب وارد کرد.

او با اشاره به اینکه توفان شب گذشته باعث شد تا تمامی بلوارها، تابلو‌ها و تک لبه‌ها و گیاهان سطح شهر پر از خاک و شل و گل شود، ادامه داد: متاسفانه این اتفاق باعث شد تا فعالیت مجموعه خدمات شهرداری جهت زیبا سازی و اقدامات متعدد برای شهر دشوار شود.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز در جهت بازگرداندن شهر به وضعیت عادی شب گذشته با حضور پرسنل تمام تلاششان را برای آماده سازی سطح شهر به کار گرفتند بیان کرد: با همکاری مجموعه خدمات شهری شهرداری شیراز توانستیم تا قبل از طلوع آفتاب شهر را برای رفت و آمد شهروندان فراهم کنیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار