اقدام کشتارگاه تبریز برای جلوگیری از افزایش قیمت گوشت

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: جهت تامین گوشت مایحتاج شهروندان تبریز و جلوگیری از افزایش قیمت در شب عید کشتارگاه تبریز در ۲۳ اسفند با ذبح ۳۰۰ راس گوساله و ۱۰۰۰ راس گوسفند رکوردی کم سابقه ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، قدرتی مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت:در شرایط کرونایی و روز‌هایی که مردم از کمبود گوشت مرغ رنج می‌برند، کشتارگاه شهرداری تبریز توانست با بالا بردن ظرفیت کشتار خود آمار قابل توجهی را بر جای گذاشته و برای تامین مرغ نیز قدم خوبی بردارد.

او گفت: پرسنل زحمتکش این سازمان از ساعت چهار بامداد با تمام توان توانستند دو خط ذبح گاوی و ذبح گوسفندی را همزمان بکار گرفته و رکورد خوبی را به‌دست آورند.

او در خصوص ادامه فعالیت این سازمان برای ارائه گوشت بهداشتی به هموطنان گفت: دو واحد بسته بندی دیگر به واحد‌های بسته بندی کشتارگاه اضافه شد که این کار ارزشمند در جهت جلب رضایت هموطنان بوده است.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز  گفت: با افتتاح واحد بسته بندی در کشتارگاه، استقبال خوبی از گوشت بسته بندی صورت گرفت و مردم نشان دادند که علاقمند خرید و تهیه گوشت بهداشتی و شناسنامه‌دار هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.