ماجرای برخورد ناشایست با کادر بهداشت و درمان قشم چه بود؟

رئیس شبکه بهداشت و درمان قشم گفت: برخی از نیروهای شرکت نفت فلات قاره قشم با توهین و تهدید، مستندات و برگه‌های تیمی که برای انجام تست کرونا به آنان مراجعه داشتند را پاره کرده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا بهزادی رئیس شبکه بهداشت و درمان قشم در جلسه ستاد کرونای این شهرستان اظهار داشت: اهانت و رفتار خارج از عرف شرکت نفت فلات قاره قشم با بازرسان و نمایندگان بهداشت ودرمان این جزیره قابل پذیرش نیست.

او افزود: این شرکت با توهین و تهدید، مستندات و برگه‌های تیمی که برای بررسی، انجام تست کرونا و غربالگری بهداشتی به آنان مراجعه داشتند را پاره کرده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم تصریح کرد: چنین رفتارهای ناشایستی نسبت به کادر بهداشت را پیش از این نیز در شهرهای درگهان و طبل شاهد بوده‌ایم و قطعاً موضوع را از طریق مراجع قضائی پیگیری می‌کنیم.

بهزادی ادامه داد: عروسی‌ها، عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در شناورهای فعال در اسکله‌های گردشگری و همچنین خانه‌های اجاره‌ای فاقد مجوزی که در سطح جزیره فعال هستند، سه معضل عمده مقابله با گسترش کرونا در جزیره قشم بشمار می‌روند.

او اضافه کرد: مقابله مؤثر با تجمع ها نیازمند دستوری صریح و قاطع است زیرا هرگونه تجمع می‌تواند برای حوزه بهداشت و درمان شهرستان زیان بار باشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: در حال حاضر ۷ بیمار کرونایی در بیمارستان قشم بستری شده‌اند که ۲ نفر از آنان بدحال بوده و مجموعاً ۱۰۶ نفر در جزیره قشم قرنطینه هستند.

بهزادی خاطرنشان کرد: در ۲ روستای هلر و رمکان و شهر سوزا ویروس جهش یافته شناسایی شده است.

او اظهار داشت: پشه آئدس تا کنون در جزیره قشم مشاهده نشده اما باید تمهیدات لازم برای پیشگیری از آن در سراسر شهرستان اندیشیده شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار