توصیه های پلیس فتا زنجان در خصوص چهارشنبه آخر سال

رئیس پلیس فتا زنجان گفت: والدین می‌توانند با نظارت بر فرزندان خود نقش مهمی در جلوگیری از گرفتاری آن‌ها در دام افراد سود جو ایفاء کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ آدینه لو رئیس پلیس فتا زنجان گفت: به دنبال افزایش تقاضای خرید مواد محترقه و وسایل آتش بازی توسط نوجوانان و جوانان در آخرین چهارشنبه سال، همه ساله شاهد فعالیت مجرمانه کلاهبرداران در این زمینه هستیم. 

او ادامه داد: با توجه به فروش مواد اولیه مواد محترقه و آموزش ساخت آن در فضای مجازی، خانواده‌ها جهت حفظ سلامتی فرزندان، بایستی نظارت بیشتری بر آن‌ها داشته باشند و اجازه ساخت این مواد را به فرزندان خود ندهند.

رئیس پلیس فتا استان زنجان با اشاره به اینکه اکثر مواد محترقه عرضه شده در فضای مجازی قاچاق بوده و بسیار خطرناک می‌باشند، افزود: با افرادی که در زمینه طراحی و ایجاد سایت و یا وبلاگ جهت تبلیغ، آموزش ساخت و فروش مواد محترقه دست‌ساز و غیرمجاز در فضای مجازی فعالیت کنند با هماهنگی قضایی برخورد خواهد شد.

سرهنگ آدینه لو گفت: شهروندان می توانند موارد مجرمانه را از طریق تلفن ۱۱۰ یا سایت پلیس فتا www.cyberpolice.ir گزارش کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.