بسته اخبار حوادث امروز ۲۴ اسفند ماه ۹۹؛

انفجار مواد محترقه در پارس آباد ۴ مجروح برجای گذاشت/ قاتل خاموش ۲ نگهبان مرغداری را به کام مرگ کشاند

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز یکشنبه ۲۴ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز یکشنبه ۲۴ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انفجار مواد محترقه در پارس آباد ۴ مجروح برجای گذاشت

فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد گفت: انفجار مواد محترقه در منزل مسکونی در این شهرستان ۴ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ حسین بهمنی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه آتش سوزی، در خیابان شهید مطهری شهر پارس آباد بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ معلم و نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور ماموران انتظامی و نیرو‌های امدادی در محل مشخص شد حادثه مربوط به یک منزل مسکونی است.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد با اشاره به مصدومیت ۴ نفر در این حادثه و انتقال آنان به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان گفت: علت این حادثه نگهداری مواد محترقه در منزل و وقوع انفجار هنگام جابه جایی آن اعلام شده که در این حادثه منزل مسکونی نیز دچار خسارت شد.

قاتل خاموش ۲ نگهبان مرغداری را به کام مرگ کشاند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل از وقوع حادثه گازگرفتگی در یک واحد مرغداری در بخش هیر شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: این حادثه ۲ نگهبان را به کام مرگ کشاند.

سرهنگ میر رسول موسوی افشار اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه گازگرفتگی در یک واحد مرغداری در حدفاصل روستای آراللوی کوچک به سمت روستای نوشهر بخش هیر شهرستان اردبیل، بلافاصله پلیس این بخش به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور پلیس در محل و انجام بررسی‌های لازم مشخص شد، این حادثه به علت نشت گاز از سیستم گرمایشی روی داده که بر اثر آن ۲ نگهبان مرغداری به علت استنشاق گاز مونواکسید کربن و مسمومیت شدید جان خود را از دست داده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: اقدامات قانونی در این رابطه در حال انجام است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.