عرضه ۶۰۰ تن سیب و پرتقال در گیلان

رئیس سازمان صمت گیلان گفت: عرضه ۶۰۰ تن سیب و پرتقال به قیمت مصوب از امروز در این استان آغاز شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: از امروز توزیع ۶۰۰ تن سیب و پرتقال با نرخ مصوب و با هدف کاهش و تعدیل قیمت‌های بازار در سراسر استان آغاز شده است.

او به لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جایگاه‌های فروش میوه شب عید اشاره کرد و افزود: ۳۰۰ تن سیب با قیمت هر کیلوگرم ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و ۳۰۰ تن پرتقال با قیمت هر کیلوگرم ۱۲ هزار تومان در همه شهرستان‌ها به ویژه در مناطق کم برخوردار استان عرضه خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان اظهار داشت: میوه‌ها با نظارت بازرسان سازمان صمت، اتاق اصناف، همکاری تعاون روستایی، جهاد کشاورزی و شهرداری‌ها با قیمت مصوب کارگروه تنظیم بازار عرضه خواهد شد.

دلق پوش ادامه داد: در شهرستان رشت هم بیش از ۸ جایگاه، ۳ فروشگاه، مسکن مهر رشت، هایپر مرکزی احمدی و فروشگاه رفاه رشت با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت موازین بهداشتی برای فروش میوه با نرخ مصوب در نظر گرفته شده است.

او تصریح کرد: اغلب کالا‌های اساسی از جمله شکر، روغن و مرغ بیشتر از سایر استان ها، هم اکنون در گیلان در حال توزیع است و در ایام نوروز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان از شهروندان خواست: تخلفات مشاهده شده در بازار را از طریق سامانه ۱۲۴ بازرسی و نظارت این سازمان و ۱۳۵ اداره کل تعزیرات گزارش دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.